Przejazdy Hoperem w salonikach Kolportera
W salonikach Kolportera można zamawiać przejazdy Hoperem. To innowacyjna usługa transportowa „od adresu do adresu”, realizowana komfortowymi minivanami.
2020-07-14, 14:17

Hoper to usługa wdrożona w 2017 r. przez Teroplan S.A., właściciela m.in. marki e-podróżnik.pl. W 2019 r. skorzystało z niej ponad 40 tys. pasażerów. W ramach 15 tras krajowych i 3 międzynarodowych Hoper odbiera pasażerów bezpośrednio ze wskazanych przez nich adresów np. domu, sanatorium, lotniska, akademika hotelu, pensjonatu itp. i zawozi ich w wybrane miejsce w miejscowości docelowej.

Podczas tegorocznych wakacji Hoper poszerzył ofertę dojazdu nad Bałtyk – usługa obejmuje większość polskiego wybrzeża, od Międzyzdrojów po Ustkę i od Karwi po Trójmiasto.

Przejazd Hoperem można zamówić w każdym Saloniku Kolportera w Polsce. Wystarczy podać dokładny adres odbioru pasażera oraz konkretną lokalizację docelową, gdzie podróżny chce wysiąść, np. adres sanatorium, hotelu, miejsca pracy, rodziny czy znajomych. Bilet można otrzymać SMS-em lub na e-mail. Pasażerowie są indywidualnie powiadamiani o dokładnej godzinie rozpoczęcia podróży. Nie muszą dźwigać walizek na dworzec czy zamawiać taksówki. Podróż odbywa się minivanem, który może przewieźć maks. 8 pasażerów.

– Przejazd Hoperem to usługa, która w tym roku ma szansę cieszyć się szczególnym powodzeniem. Już teraz widzimy, że coraz więcej naszych klientów jest zainteresowanych tą propozycją. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną na świecie bardzo wiele osób wybiera wypoczynek nad polskim morzem i poszukuje wygodnej oraz bezpiecznej formy transportu. A korzystając z Hopera podróżujemy w małej grupie i unikamy dużych skupisk ludzi, np. na dworcach – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Osoby korzystające z Hopera mają obowiązek podróży w maseczce i dezynfekcji rąk przed jazdą. Przed podróżą pojazd jest dezynfekowany i ozonowany. Niektóre elementy samochodu (np. klamki) dezynfekowane są także w czasie trwania przejazdu. Kierowcy mają do swojej dyspozycji środki ochronne (maseczki, rękawiczki), a każdemu pasażerowi przed podróżą jest mierzona temperatura.

 

 

 

 

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.