„ToJaToTy” dla klientów saloników Kolportera
Kolejny numer bezpłatnego magazynu „ToJaToTy” trafi do klientów ponad 500 saloników i salonów prasowych Kolportera w całej Polsce.
2016-01-25, 12:06

Kolejny numer bezpłatnego magazynu „ToJaToTy” trafi do klientów ponad 500 saloników i salonów prasowych Kolportera w całej Polsce.

Czasopismo otrzymają osoby, które kupią jeden z blisko 30 tytułów prasowych, objętych promocją – m. in. „Newsweek” „Politykę”, „Wprost”, „Zwierciadło”, „Avanti”, „Charaktery”, „Logo”, „Murator”, „Playboy’a”, „Piłkę Nożną”, „Rzeczpospolitą”.

Magazyn „ToJaToTy” adresowany jest do czytelników preferujących nowoczesny i zdrowy styl życia. Na jego łamach publikowane są teksty poświęcone modzie, urodzie, sportowi, podróżom i kulinariom. W najnowszym numerze można przeczytać m.in. rozmowę z Maciejem Stuhrem, obszerne porady dla narciarzy, a także porady psychologów i dietetyków. Magazyn jest wydawany przez firmę Toyota, znajdziemy więc w nim również sporo ciekawych informacji motoryzacyjnych.

Akcja promocyjna, w ramach której „ToJaToTy” będzie rozdawany klientom saloników Kolportera, rozpoczęła się 18 stycznia i potrwa do 18 marca br.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.