Wydawcy promowali
W pierwszych trzech kwartałach br. wydawcy zorganizowali ponad 600 różnego rodzaju akcji promocyjnych w punktach sprzedaży, do których prasę dostarcza Kolporter.
2020-11-24, 09:08

Wydawcy od lat korzystają z nośników promocyjnych, którymi dysponuje Kolporter. Ich wykorzystanie pozwala na podniesienie sprzedaży promowanego tytułu nawet o kilkanaście procent. Od stycznia do września br. w salonach prasowych, supermarketach, sieciach handlowych i na stacjach paliw, obsługiwanych przez Kolportera, promowano m.in. kolekcje „UEFA Euro 2020”, „Super Zings”, „Panini FIFA 365 Adrenalyn XL 2021”, „Moji Pops” oraz kalendarze.

– W sierpniu i we wrześniu dostarczyliśmy do punktów, z którymi współpracujemy w sumie kilka tysięcy nowych standów, wykorzystywanych m.in. w promocji kolekcji „Super Zings 5”, reedycji „Moji Pops Party” oraz kalendarzy Kalpol.Bis – mówi Sylwia Pniewska, doradca ds. promocji w Pionie Administracji Wydawnictw Kolportera. – Wspólnie z siecią Auchan przeprowadziliśmy także trzy akcje wyprzedażowe – kampania polegała na ekspozycji w strefie promocyjnej wybranych przez wydawcę pozycji w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo akcje były wspierane reklamą w gazetce Auchan. Z kolei w sieci saloników Kolportera rozdawaliśmy bezpłatne saszetki z produktami promującymi serie „Super Zings 4” i „Moji Pops Party” oraz bezpłatny katalog „Posnania” – dodaje.

– W okresie pandemii zdecydowana większość punktów, do których dostarczamy prasę funkcjonowała normalnie. Dlatego mogliśmy prowadzić również rożnego rodzaju działania promocyjne, które – co najważniejsze – okazywały się skuteczne. Klienci nadal szukali ulubionych czasopism, kolekcji czy produktów dla dzieci – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Wypracowane przez nas systemy promocji, z wykorzystaniem specjalnych nośników pozwalają przede wszystkim na lepszą ekspozycję wybranych tytułów, które dzięki temu przykuwają uwagę klientów. W przypadku prasy promocja w punkcie sprzedaży jest bardzo efektywna.

Kolporter dysponuje obecnie ponad dwudziestoma rodzajami stałych nośników, wykorzystywanych do promocji czasopism, gazet, wydań specjalnych i kolekcjonerskich, książek, produktów wydawniczych itp. Dodatkowo przygotowuje nośniki dedykowane – dla konkretnego produktu lub wybranej sieci sprzedaży.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.