Akcja Winiar w salonikach Kolportera
W salonikach Kolportera trwa akcja samplingowa WINIARY Pasta z pomysłem na…
2021-01-12, 09:47

Do 31 stycznia br. w 350 salonikach Kolportera wydawane są saszetki „Winiary Pasta z pomysłem na…” pełne przypraw i komponentów do stworzenia wyjątkowej potrawy. Aby otrzymać saszetkę wystarczy kupić jeden z wybranych tytułów prasowych objętych promocją.

– To nie pierwsza akcja organizowana przez nas we współpracy z marką Winiary. W naszej sieci saloników, w ubiegłych latach, kilkukrotnie przeprowadzane były programy konsumenckie, w których do odebrania były np. deski do krojenia czy fartuchy przydatne podczas gotowania – mówi Aleksandra Patek, Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Działu Marketingu Kolportera.

Rozdawanie próbek produktów, nagród w konkursach czy wydawnictw promocyjnych czyli tzw. akcje samplingowe to jedna ze skuteczniejszych form promocji.

– Cieszy nas, że stale rośnie zainteresowanie firm tego typu akcjami promocyjnymi. Dobrze przygotowana akcja samplingowa to bardzo efektywne narzędzie zwiększające sprzedaż a także znajomość marki czy produktu. Najważniejsza jest świadomość grupy docelowej i zapewnienie jej pokrycia – mówi Aleksandra Patek. – Sieć saloników Kolportera idealnie spełnia te kryteria ponieważ nasz system informatyczny pozwala powiązać wydanie określonego  gadżetu z konkretnym zakupem. Akcje możemy realizować zarówno na terenie całej Polski, jak i w wybranych regionach, a nawet lokalnie w miastach. A dzięki naszej skali i dostępności jesteśmy w stanie dotrzeć do każdej grupy odbiorców – dodaje.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.