Ponad 200 nowych tytułów w ofercie Kolportera
W 2015 r. w ofercie dystrybucyjnej Kolportera pojawiło się około 200 nowych tytułów. Największą grupę stanowiły różnego rodzaju wydania kolekcjonerskie – zarówno dla najmłodszych, jak i dorosłych zbieraczy i czytelników.
2016-02-15, 09:31

W 2015 r. w ofercie dystrybucyjnej Kolportera pojawiło się około 200 nowych tytułów. Największą grupę stanowiły różnego rodzaju wydania kolekcjonerskie – zarówno dla najmłodszych, jak i dorosłych zbieraczy i czytelników.

Dorośli chętnie sięgali po kolekcje książkowe, których – w minionym roku – trafiło na rynek kilkanaście – m. in. „Nowa fala kryminału”, „Książki pełne emocji”, „Wielka kolekcja dzieł Henryka Sienkiewicza” czy „Świat Dysku”. Najmłodsi czytelnicy mogli natomiast wybierać w bogatej ofercie kolekcji różnego rodzaju kart, naklejek, figurek, zabawek i gadżetów.

– Można powiedzieć, że albumy czy specjalne klasery do zbierania serii kart i naklejek były rynkowym przebojem minionego roku. Co ciekawe tym razem nie dominowali bohaterowie filmowi, ale postacie z gier, takich jak np. Invizimals czy Minecraft. Wyraźnie widoczne było ożywienie rynku wydawniczego w zakresie propozycji dla najmłodszych czytelników, poza wspomnianymi wydawnictwami pojawiły się nowe czasopisma dla dzieci. Sporą grupę stanowiły czasopisma dla fanów Lego, np. „Lego Star Wars” czy „Lego Ninja Magazyn” – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

W sumie w 2015 r. w ofercie Kolportera znalazły się 33 nowe wydawnictwa kolekcjonerskie, 44 z naklejkami i gadżetami oraz 22 czasopisma dla dzieci.

W minionym roku na rynek trafiło również 13 nowych tytułów dla pań, głównie poświęconych zdrowemu stylowi życia oraz… wspomnieniom z czasów PRL. Pojawiło się też 7 czasopism edukacyjnych, 6 poradnikowych, 5 historycznych i 4 poświęcone tematyce wojskowej. Wśród wydawców nadal popularne były kategorie „dom i ogród” (5 nowości), oraz „kulinaria” (4). W tej ostatniej kategorii pojawiła się m.in. polska edycja magazynu kulinarnego Jamiego Olivera, zatytułowana „Jamie” oraz poświęcony kuchni wegańskiej magazyn „Slowly Veggie”.

Nowe tytuły debiutowały także na rynku prasy regionalnej – m. in. „Panorama Zgierska”, „Fakty Jasielskie”, „Panorama Kłodzka”, „Panorama Świdnicka”, „Fakty Ostrowieckie”, „Nowiny Grajewskie”.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.