„Skarb” w saloniku Kolportera
W listopadzie 2021 roku w wybranych salonikach Kolportera można odebrać najnowsze wydanie magazynu „Skarb”, wydawanego na potrzeby sieci drogerii Rossmann.
2021-11-18, 12:17

„Skarb” to pismo o tematyce lifestylowej, poświęcone urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, kosmetykom oraz modzie. W każdym numerze znajduje się wiele porad, ciekawych rozmów z ekspertami, wywiadów, a także szczypta psychologii i wiadomości ze świata kultury. „Skarb” to także skarbnica informacji o aktualnej ofercie i nowościach w drogeriach Rossmann.

– Akcja „Skarb Rossmann” jest przykładem samplingu – jednego   z najbardziej efektywnych sposobów przekazania bezpłatnych materiałów reklamowych klientom. Takie akcje sprawiają, że wzrasta świadomość marki i buduje się jej wizerunek, a co najważniejsze przyciąga się do siebie nowych klientów. Cieszy nas to, że reklamodawcy doceniają naszą sieć saloników oraz jej możliwości i coraz częściej wybierają sampling jako sposób na dotarcie do klienta – mówi Urszula Łukowiec z Działu Marketingu Kolportera. – Warto przypomnieć, że sampling niesie ze sobą wiele korzyści. Dzięki naszemu systemowi możemy zorganizować akcję w całej sieci saloników, a także we wskazanym regionie a nawet w poszczególnych miastach. Szeroki wachlarz kryteriów pozwala bardzo precyzyjnie określić grupę docelową. Przebieg każdej akcji jest na bieżąco monitorowany i analizowany, dzięki czemu w trakcie trwania akcji można wprowadzać modyfikacje. Nasze działania prowadzą do tego, aby 100% sampli rozdać klientom – dodaje Urszula Łukowiec.

Akcja samplingowa „Skarb Rossmann” organizowana jest w 500 salonikach Kolportera na terenie całego kraju. Aby otrzymać katalog wystarczy przyjść do wybranego saloniku i dokonać zakupu dowolnych produktów.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.