Salonikowa promocja na Dzień Dziecka
W salonikach Kolportera trwa promocja z okazji nadchodzącego Międzynarodowego Dnia Dziecka. Wybrane zabawki, znajdujące się w ofercie sieci, są w niższych cenach. Promocja będzie trwać do 4 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
2023-05-18, 11:50

– Dziecko, które wraz z rodzicem jest na zakupach w saloniku, powinno znaleźć zabawkę dla siebie. Taką regułą kierujemy się przy doborze produktów do naszej oferty. Staramy się, aby była ona bardzo różnorodna. Ze względu na wielkość strefy dziecka w saloniku, a także na samą lokalizację punktu oferta różni się między salonikami. W tym roku promocją objęliśmy blisko 200 indeksów. Choć promocja trwa dopiero kilka dni, już widzimy wzrost zainteresowania naszych klientów produktami dla dzieci – zdradza Aneta Bednarczyk, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.

Mali klienci w ofercie saloników Kolportera znajdą m.in.: zabawki sensoryczne i antystresowe (gniotki, Pop It!, magiczne łańcuchy, kreatywne przyssawki), gry zręcznościowe, puzzle, lalki, klocki, zabawki interaktywne, kolorowe kubeczki, malowanki diamentowe, bańki, breloczki, akcesoria i zabawki do kąpieli, pluszowe maskotki, piłki, różnego rodzaju gadżety i figurki znanych i lubianych przez dzieci bohaterów kreskówek, filmów i gier – „Psi Patrol”, „Trole”, „Transformers”, „Harry Potter”, „Minecraft” – samochodziki, a także biżuterię i ozdoby do włosów dla dziewczynek. Dostępne są również zestawy kreatywne, np. z popularnymi slime’ami, plasteliną, ozdobami z filcu, naklejkami czy gumeczkami do robienia bransoletek. Promocją objęte są niektóre słodycze dedykowane dzieciom, np. gumy do żucia, lizaki, żelki, cukierki czy jajka z niespodzianką. Wśród promocyjnych produktów znajdują się też takie, które mogą być świetnym prezentem dla nastolatków i dla dorosłych, np. karty do gry.

Zabawki nie są jedynymi produktami w ofercie Kolportera dedykowanymi najmłodszym klientom. Będąc na zakupach w saloniku, warto przejrzeć także dział prasa oraz karty podarunkowe i doładowania.

– Oferta prasowa skierowana do najmłodszych jest bardzo bogata. Wydawcy czasopism i książeczek edukacyjnych dla dzieci prześcigają się w pomysłach na różne dodatki i atrakcyjne gadżety, które mają przyciągnąć uwagę dziecka i wywołać w nich impuls zakupowy. Wśród tej części oferty znajdują się zarówno różnorodne czasopisma ogólne, jak i tematyczne np. poświęcone jakiejś bajce, kolorowanki, malowanki, zdrapywanki czy książeczki edukacyjne. Mali czytelnicy znajdą w naszych salonikach także łamigłówki i krzyżówki dostosowane do nich poziomem trudności. Aby ułatwić dziecku poszukiwanie tytułu na regale umieszczone są one na wysokości jego wzroku, czyli na najniższych półkach – mówi Anna Drogosz, doradca ds. administracji wydawnictw w Kolporterze. – Bardzo dużą popularnością cieszą się produkty saszetkowe. Znajdują się wśród nich różne figurki, karty, naklejki, które dziecko może kolekcjonować. Część z nich związana jest z jakąś bajką, filmem czy wydarzeniami sportowymi. Muszę przyznać, że obserwujemy bardzo duży rozwój tej kategorii produktowej. Producenci co rusz zaskakują nie tylko nową kolekcją, ale pomysłowością w jej zastosowaniu. W ofercie mamy np. laleczki o dwóch twarzach (wystarczy przekręcić buźkę, aby zobaczyć inną minę – przyp. red.), figurki zwierzątek świecące w ciemności, rozkładane samochodziki, które można składać na nowo z różnych części, tworząc niepowtarzalne pojazdy. Bardzo dużą część oferty stanowią karty z piłkarzami, które można zbierać do specjalnego albumu. Każde międzynarodowe wydarzenie sportowe ma swoją kolekcję, więc jest to gratka dla wszystkich miłośników futbolu, nie tylko tych najmłodszych, ale i starszych – dodaje Anna Drogosz.

Młodzież również znajdzie coś dla siebie w ofercie Kolportera. Oprócz gier, kart, puzzli, które przeznaczone są dla całych rodzin, znajdą czasopisma, krzyżówki i łamigłówki, Czeka na nich także szeroki wachlarz produktów gamingowych. – Dzięki współpracy z różnymi dostawcami mamy w naszej ofercie doładowania do konsol, konkretnych gier i platform gamingowych. Oferujemy także karty przedpłacone Paysafecard i Google Play, które są bardzo popularne wśród nastolatków – zdradza Dariusz Sandecki, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.