Świąteczna promocja w salonikach Kolportera
Przez ponad miesiąc wybrane zabawki w ofercie saloników Kolportera będą w promocyjnych cenach. Akcja rabatowa rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do 31 grudnia 2023 roku.
2023-11-28, 13:45

– Zabawki to kategoria, która dostępna jest w wybranych punktach naszej sieci. Łącznie na mapie Polski znajduje się około 200 saloników, do których została wprowadzona – mówi Aneta Bednarczyk, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Ponownie jak w ubiegłym roku również w tym postawiliśmy na długoterminową akcję, trwającą ponad miesiąc. Z naszych badań trendów zakupowych wynika, że klienci saloników w przedświątecznym czasie wolą dłuższe promocje. Pierwsi klienci szukają prezentów dla dzieci już w listopadzie – przed mikołajkami. Po 6. grudnia klienci kupują prezenty pod choinkę, więc zainteresowanie naszą promocją trwa cały miesiąc – dodaje Aneta Bednarczyk.

Oferta zabawek w salonikach Kolportera charakteryzuje się dużą różnorodnością i zależy od lokalizacji punktu. Znajduje się w niej szeroka gama puzzli Trefl, popularne quizy z wydawnictwa Kangur i zabawki z cukierkami wyprodukowane przez firmę MaxCo.

– Rynek zabawkarski zmienia się bardzo dynamicznie, a my staramy się być na bieżąco z wszelkimi trendami. Monitujemy, co jest popularne wśród dzieci, co im się podoba i czym lubią się bawić. Na podstawie obserwacji i naszych analiz wprowadzamy modyfikacje w naszej ofercie i wzbogacamy ją o nowości i hity sprzedażowe. W listopadzie oferta została wzbogacona o hity sprzedażowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem dzieci. Wśród nich znajdują się m.in. maskotka Kapibara, maskotka-poduszka Długi Kot czy kolekcja pluszaków z serii Squishmallows – mówi Aneta Bednarczyk.

W ofercie saloników, dedykowanej dzieciom, znajdują się nie tylko zabawki.

– Poza zabawkami najmłodsi klienci w punktach naszej sieci znajdą różnego rodzaju tytuły prasowe skierowane i dostosowane do różnych grup wiekowych, począwszy od przedszkolaków, przez dzieci należące do grupy uczniów wczesnoszkolnych po młodzież. Rynek prasy dziecięcej rozwija się bardzo prężnie, a wydawcy co rusz zaskakują najmłodszych czytelników formą czasopism, a także atrakcyjnymi gadżetami i dodatkami do nich – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – W naszej ofercie oprócz czasopism znajdują się także kolorowanki, malowanki wodne, zdrapywanki, książeczki edukacyjne i aktywnościowe oraz książki, które rodzice mogą czytać swoim dzieciom. W ostatnich latach coraz popularniejsze wśród dzieci są kolekcje figurek, kart, naklejek, laleczek, maskotek – również takie produkty w naszych salonikach znajdzie najmłodszy klient – dodaje Dariusz Materek.

Na starsze dzieci i młodzieży czeka szeroka oferta gamingowa. – Gracze znajdą w punktach naszej sieci doładowania do konsol, konkretnych gier i platform gamingowych. Produkty te są często wybierane nie tylko przez młodego klienta, ale i osoby mu bliskie, które wybierają je na prezent. Ta grupa konsumentów chętniej sięga także po karty przedpłacone Paysafecard i Google Play. Produkty te są także chętnie wybierane jako prezent dla graczy – mówi Dariusz Sandecki, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.