EURO 2016 – czas dobrej sprzedaży
Specjalne czasopisma i albumy piłkarskie, karty kolekcjonerskie z wizerunkami piłkarzy, naklejki i gadżety – to produkty, które już pojawiły się w ofercie Kolportera, w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej EURO 2016.
2016-05-09, 15:08

Część wydawców, przede wszystkim albumów i publikacji kolekcjonerskich, swoje piłkarskie tytuły wprowadziła do sprzedaży już pod koniec kwietnia. W punktach sprzedaży współpracujących z Kolporterem można już kupić m. in. kolekcję „UEFA Euro 2016™ Adrenalyn XL™”, składającą się z 459 kart, z logo drużyny oraz wizerunkami zawodników z drużyn biorących udział w turnieju. Kolejną propozycją jest „UEFA Euro 2016™”, czyli kolekcja 680 naklejek, które należy wkleić do 96-stronicowego albumu.

Atrakcją nie tylko dla kibiców, ale i młodych piłkarzy są dwie publikacje: „Kara narodowa. Sztuczki i triki piłkarzy” oraz „Robert Lewandowski. Sztuczki, triki i bramki”. Obie książki są autorskim pomysłem dwóch dziennikarzy zajmujących się tematyka  piłkarską, Tomasza Bocheńskiego i Tomasza Borkowskiego.  Z okazji Euro 2016 w ofercie Kolportera znalazły się także albumy: „Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Francja 2016”, „Piłka nożna” i „100 najsławniejszych piłkarzy”.

Oprócz wydawnictw albumowych i kolekcjonerskich na rynek trafiły lub trafią w najbliższym czasie czasopisma tematyczne, m.in „Magazyn EURO-MISJA 2016” (na rynku od 25 kwietnia), „Magazyn UEFA – Przewodnik kibica EURO 2016”  (w sprzedaży od 11 maja) oraz „EURO-HISTORIA” (na rynku od 16 maja). W ofercie Kolportera znalazła się również ekskluzywna publikacji dla koneserów – „PIŁKA NOŻNA. Historia, Legendy, Mistrzostwa, Puchary”.

– Nasze wyniki z 2012 roku potwierdzają, że Mistrzostwa Europy  istotnie wpływają na wzrost obrotów. Skumulowany miesięczny obrót Kolportera na sprzedaży wszystkich produktów mających w nazwie Euro lub UEFA wzrósł w tamtym czasie o 25 proc., przy czym największym wzięciem cieszyły się naklejki i karty kolekcjonerskie. Natomiast miesięczny obrót na produktach pośrednio związanych z mistrzostwami, a więc m.in. dziennikach i prasie sportowej, wzrósł o 8 proc. – mówi Michał Zbytek, dyrektor Pionu Sprzedaży w Departamencie Dystrybucji Prasy Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.