Krystaliczna – nowa marka wody mineralnej w sieci Kolportera
Firma Kolporter wprowadziła na rynek własną markę wody mineralnej. „Krystaliczna”, bo taką nazwę nosi woda, dostępna jest w sieci ponad tysiąca Saloników Prasowych i salonów Top-Press.
2016-05-17, 15:04

Firma Kolporter wprowadziła na rynek własną markę wody mineralnej. „Krystaliczna”, bo taką nazwę nosi woda, dostępna jest w sieci ponad tysiąca Saloników Prasowych i salonów Top-Press.

„Krystaliczna” to naturalna woda mineralna o średnim poziomie zmineralizowania. Pochodzi z ujęcia nr 3 „Life” mieszczącego się w miejscowości Wschowa. Woda zamknięta została w poręczną, lekką butelkę o pojemności 0,5l i dostępna jest w dwóch wariantach – niegazowana i gazowana.

– Krystaliczna jest na rynku zaledwie dwa miesiące. Została wprowadzona do całej sieci Kolportera w drugiej połowie marca tego roku. Jest jedną z trzech marek wód dostępnych w Salonikach Prasowych i salonach Top-Press i muszę przyznać, że od początku jej sprzedaż spełnia nasze oczekiwania i założenia. Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy większą popularność produktu. Nasi klienci coraz chętniej sięgają po tę wodę – mówi Edyta Kmiecik, specjalista ds. produktu w Kolporterze.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy