Krystaliczna – nowa marka wody mineralnej w sieci Kolportera
Firma Kolporter wprowadziła na rynek własną markę wody mineralnej. „Krystaliczna”, bo taką nazwę nosi woda, dostępna jest w sieci ponad tysiąca Saloników Prasowych i salonów Top-Press.
2016-05-17, 15:04

Firma Kolporter wprowadziła na rynek własną markę wody mineralnej. „Krystaliczna”, bo taką nazwę nosi woda, dostępna jest w sieci ponad tysiąca Saloników Prasowych i salonów Top-Press.

„Krystaliczna” to naturalna woda mineralna o średnim poziomie zmineralizowania. Pochodzi z ujęcia nr 3 „Life” mieszczącego się w miejscowości Wschowa. Woda zamknięta została w poręczną, lekką butelkę o pojemności 0,5l i dostępna jest w dwóch wariantach – niegazowana i gazowana.

– Krystaliczna jest na rynku zaledwie dwa miesiące. Została wprowadzona do całej sieci Kolportera w drugiej połowie marca tego roku. Jest jedną z trzech marek wód dostępnych w Salonikach Prasowych i salonach Top-Press i muszę przyznać, że od początku jej sprzedaż spełnia nasze oczekiwania i założenia. Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy większą popularność produktu. Nasi klienci coraz chętniej sięgają po tę wodę – mówi Edyta Kmiecik, specjalista ds. produktu w Kolporterze.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.