Kolporter otwarty na seniorów
Kolporter dołączył do ogólnopolskiego programu dedykowanego seniorom – „Otwarci 50+”. To inicjatywa, która łączy firmy otwarte na osoby po 50 roku życia – zarówno jeśli chodzi o zatrudnienie, jak i ofertę produktów czy usług.
2016-07-12, 14:31

Kolporter dołączył do ogólnopolskiego programu dedykowanego seniorom – „Otwarci 50+”. To inicjatywa, która łączy firmy otwarte na osoby po 50 roku życia – zarówno jeśli chodzi o zatrudnienie, jak i ofertę produktów czy usług.

– Biorąc pod uwagę fakt bardzo szybkiego starzenia się społeczeństwa uważamy, że otwarcie firm na osoby powyżej 50 roku życia będzie mieć w perspektywie najbliższych lat ogromne znaczenie dla całej gospodarki. Stąd nasze zainteresowanie programem „Otwarci 50+”. Kolporter praktycznie od początku swojej działalności jest firmą otwartą m. in. na aktywizację zawodową osób starszych. Tworząc System Partnerski, przeznaczony dla osób zainteresowanych prowadzeniem saloników prasowych, w sposób szczególny uwzględniliśmy właśnie oczekiwania, możliwości i predyspozycje grupy 50 plus. W ostatnich miesiącach zmodyfikowaliśmy go w oparciu o badania, które prowadziliśmy również na tej grupie wiekowej. Przygotowaliśmy nowy system szkoleń, wyeliminowaliśmy podstawową barierę, którą była kaucja, wzmocniliśmy opiekę ze strony przedstawicieli naszej firmy. Dla osób w wieku przedemerytalnym i emerytalnym prowadzenie saloniku prasowego stanowi bardzo interesującą propozycję, dającą nie tylko gwarantowane, stałe przychody, ale także możliwość pełnej aktywności zawodowej, łącznie z perspektywą awansu – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.  

Program „Otwarci 50+” powstał z inicjatywy redakcji „Gazety Senior” i ma na celu łączenie środowisk biznesmenów i seniorów. Przystąpienie firmy do programu jest równoznaczne z poparciem „Kredo Firm Otwartych 50+”, czyli ośmiu najważniejszych, z punktu widzenia osób starszych, kwestii. Dołączając do programu Kolporter potwierdził, że seniorzy są ważnymi dla niego kontrahentami i w swoich działaniach kieruje się odpowiedzialnością za tę grupę klientów. Firma jest otwarta na potrzeby, oczekiwania seniorów oraz wartości przez nich szanowane. Uwzględnia sposoby komunikacji, które są dostępne dla tej grupy i likwiduje bariery utrudniające dostęp do oferty seniorom. Firma akceptuje potrzebę poświęcenia czasu i uwagi takim osobom, popiera nowoczesne rozwiązania dedykowane starszym konsumentom, a także sprzyja międzypokoleniowej wymianie doświadczeń i wiedzy.

– Z perspektywy ponad 25 lat działalności możemy stwierdzić, że firmę w takim samym stopniu tworzą ludzie zarówno młodzi, dojrzali, jak i starsi. Wielu pracowników cieszy się stażem powyżej 20 lat w firmie, a niektórzy prosto z Kolportera przeszli na emeryturę. Na co dzień spółka współpracuje z wieloma kontrahentami, którzy zaliczają się do grupy 50+. Również oferta produktowa dostępną w naszej sieci skierowana jest do wszystkich konsumentów, niezależnie od ich wieku – dodaje Dariusz Materek.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.