Saloniki Kolportera w aplikacji mobilnej „Where is 24?”
Lokalizacje blisko 1000 saloników i salonów prasowych Kolportera są widoczne w aplikacji „Where is 24?”. To wynik nawiązania współpracy pomiędzy firmami Kolporter i Where is 24 sp. z o.o
2016-10-19, 15:22

Lokalizacje blisko 1000 saloników i salonów prasowych Kolportera są widoczne w aplikacji „Where is 24?”. To wynik nawiązania współpracy pomiędzy firmami Kolporter i Where is 24 sp. z o.o.

„Where is 24?” to aplikacją mobilna pozwalającą w intuicyjny sposób wyszukać punkty handlowe i usługowe znajdujące się w najbliższym otoczeniu użytkownika jak i te położone w znacznej odległości, na terenie całej Polski.

– Naszym celem było zgromadzenie informacji o miejscach przydatnych kierowcom, turystom, osobom lubiącym dobrze zjeść czy chcącym ciekawie spędzić czas. „Where is 24?” zawiera także adresy placówek potrzebnych w nagłych przypadkach, np. szpitali, klinik weterynaryjnych, warsztatów samochodowych czy firm posiadających lawety. W aplikacji znajdują się też numery telefonów do fachowców, którzy są najbliżej nas – mówi Mariusz Mikołajczak, prezes  Where is 24 sp. z o.o.

Obecnie baza zawiera 200 tysięcy punktów, które zostały podzielone na 20 kategorii: medyczne, apteka, weterynarz, fachowiec, sklep 24/7, spożywczy, kiosk, kwiaciarnia, street food, restauracja, pub, taxi, laweta, mechanik, parking/paliwa, myjnia, punkt GSM, rozrywka, bankomat, inne.

– Aplikacja jest dedykowana urządzeniom mobilnym i różni się od większości dostępnych na rynku. Jej działanie jest intuicyjne i oparte na ikonach. Najpierw wybieramy kategorię, która nas interesuje, a po chwili ukazują nam się punkty znajdujące się najbliżej nas. W ten sposób łatwo możemy znaleźć lawetę, która jest niedaleko, aptekę, sklep, kwiaciarnię czy salonik prasowy Kolportera. W przypadku firm, które nawiązały z nami współpracę w aplikacji znajdują się także zdjęcia danych lokali, oferta i inne podstawowe informacje o nich – dodaje Mariusz Mikołajczak.

– W „Where is 24?” znajdują się informacje o około tysiącu naszych saloników i salonów prasowych. Oprócz dokładnej lokalizacji, która oparta jest na współrzędnych geograficznych, osoba korzystająca z aplikacji może sprawdzić w jakich godzinach placówka jest otwarta oraz jaki asortyment oferuje. Oprócz tego informujemy, w którym z punktów jest kolektura Lotto, bilety podróżne e-podróżnik czy bilety na imprezy masowe, np. mecze piłkarskie. Uważamy tę aplikację za bardzo przydatną. Z doświadczenia wiemy, że niekiedy nasi klienci szukają saloniku z kolekturą czy takiego, w którym mogą kupić bilet kolejowy i mają problem z szybkim zlokalizowaniem. Współpraca z „Where is 24?” to wyjście naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

 

Korzystając z aplikacji nie tylko znajdziemy interesujący nas punkt, ale także wyznaczymy do niego trasę. To idealne rozwiązanie dla kierowców. Osoby korzystające z komunikacji miejskiej mogą liczyć na podpowiedź jak dostać się wykorzystując ten środek transportu. „Where is 24?” planuje także, aby za pośrednictwem aplikacji można było oceniać poszczególne punkty i wystawiać im opinie.

Aplikację można pobrać z Google Play. Za kilka dni będzie dostępna w App Store.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.