Kolporter analizował sprzedaż prasy w małych punktach
Magazyny telewizyjne i pisma dla kobiet to najchętniej kupowane tytuły prasowe w małych punktach – wynika z analizy tegorocznych wyników sprzedaży, przygotowanej przez Kolportera.
2016-11-14, 10:34

Magazyny telewizyjne i pisma dla kobiet to najchętniej kupowane tytuły prasowe w małych punktach – wynika z analizy tegorocznych wyników sprzedaży, przygotowanej przez Kolportera.


– Na bieżąco analizujemy sprzedaż dystrybuowanych tytułów, w wielu różnych aspektach. Tym razem postanowiliśmy podsumować tegoroczne wyniki małych punktów. Duża sprzedaż poszczególnych tytułów prasowych w hiper- i supermarketach czy na stacjach paliw nikogo nie dziwi, skoro w ciągu dnia przez te placówki handlowe przewijają się tysiące klientów. Okazuje się jednak, że niewielkie punkty handlowe także mogą uzyskiwać znakomite wyniki sprzedażowe – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.


Przeanalizowane pod kątem rocznej sprzedaży małe punkty to prywatne kioski, saloniki i sklepy małoformatowe, do których sześć dni w tygodniu Kolporter dostarcza prasę. Chociaż pod względem wielkości sprzedaży nie mogą się równać z wielkim sieciami to okazuje się, że często osiągają imponujące wyniki – najlepsi miesięcznie sprzedają nawet ponad 7 tys. egzemplarzy różnych tytułów prasowych.
– Gazety i czasopisma mamy wystawione na sześciu regałach i ekspozytorach, więc klient zawsze ma do nich blisko. Plusem jest też nasza lokalizacja – w pasażu, gdzie są inne sklep, ale tylko u nas można kupić prasę – mówi Andrzej Biedasz, właściciel sklepu „Elbi” w Piasecznie. W tym roku w jego punkcie sprzedano już ok. 70 tys. egzemplarzy gazet i czasopism.


– Bardzo dobre wyniki osiągane przez małe punkty pokazują, że ten najbardziej tradycyjny segment sprzedaży prasy ma cały czas bardzo duży potencjał. Ich właściciele współpracują z nami często od kilkunastu i więcej lat. Przy naszym wsparciu wypracowali własne, efektywne metody sprzedaży. Doskonale wiedzą czego oczekują ich klienci, są znakomitymi handlowcami i bardzo dobrze znają specyfikę sprzedaży prasy. Dzięki temu jest to dla nich atrakcyjne źródło przychodów – ocenia Dariusz Materek.
Analizą objęto około 500 punktów sprzedaży, do których prasę dostarcza Kolporter.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.