Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców
Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami.
2018-03-19, 11:13

Użytkownicy portalu mają m.in. pełen dostęp do informacji o dostawach tytułów i zwrotach, mogą zamawiać dodatkowe tytuły, monitorować swoje płatności, przygotowywać przelewy i oczywiście komunikować się z Biurem Obsługi Klienta Kolportera.

– Funkcjonalny i intuicyjny portal zdecydowanie ułatwia i przyspiesza komunikację kontrahentów z naszym Biurem Obsługi Klienta – mówi Michał Zbytek, dyrektor Pionu Sprzedaży Kolportera. – Sprzedawcy bez trudu znajdą w nim wszystkie niezbędne informacje dotyczące sprzedaży i rozliczeń, szybko mogą się też z nami skontaktować praktycznie w każdej sprawie dotyczącej ich punktu sprzedaży. Co istotne – wszyscy kontrahenci mogą korzystać z niego całkowicie bezpłatnie.

Stopniowe wdrażanie portalu rozpoczęło się w roku 2017, obecnie mogą korzystać z niego wszyscy kontrahenci, którym Kolporter dostarcza prasę. Portal znajduje się na stronie portaldlaklienta.kolporter.com.pl, ale dostęp mają do niego tylko zalogowani użytkownicy. Żeby uzyskać login i hasło kontrahent powinien się zgłosić do Oddziału Kolportera, ponieważ zgodnie z „Ustawą o ochronie danych osobowych” niezbędna jest pisemna zgoda użytkownika.

W przejrzystym i czytelnym menu głównym portalu znajduje się siedem rozwijalnych zakładek. W zakładce „Kontakt z BOK” kontrahent otrzyma wszelkie dane kontaktowe Oddziału Terenowego, łącznie z numerem kierowcy dostarczającego prasę, może też zamawiać tytuły, składać wnioski o korektę faktury czy komunikować się z BOK w innych sprawach, np. wymiany lub dosłania ekspozytora na prasę, wymiany skrzynki itp.

Opcje zakładki „Mój DZ” umożliwiają podgląd tytułów, jakie były w dostawie na konkretny dzień. Wyświetlana lista zawiera szczegółowe informacje o tytule oraz jego zeskanowaną okładkę. W tej samej zakładce jest opcja, która pozwala zobaczyć okładki tytułów, wywołanych do zwrotu na konkretny dzień.

– Wyświetlanie okładek czasopism w sekcji „Mój DZ” to zupełna nowość, która zdecydowanie uprości naszym kontrahentom robienie zwrotów i zminimalizuje liczbę błędów – podkreśla Michał Zbytek. – Sprzedawca nie musi szukać po regałach i się zastanawiać, który tytuł musi zwrócić. Wszystko ma na ekranie komputera.

Ponadto, w tej samej zakładce, kontrahent ma wgląd do wszystkich protokołów wystawionych dla swojego punktu w systemie komputerowym Kolportera, może również samodzielnie wystawić sobie protokół inwentaryzacyjny.

Bardzo przydatna jest zakładka „Oferta tytułowa”, w której wyświetlane są wszystkie tytuły będące w ofercie dystrybucyjnej Kolportera, tytuły w bieżącej dostawie, a także pozycje w ofercie tytułowej wybranego punktu sprzedaży. Sekcja filtrów pozwala w każdym wypadku wyszukać konkretny tytuł. Także tutaj kontrahent otrzymuje dokładne informacje o szukanym czasopiśmie (cena, data premiery itp.) i może zobaczyć zeskanowaną okładkę.

W menu głównym znajdują się jeszcze zakładki „Rozliczenia” (dostęp do faktur z ostatnich trzech miesięcy), „Stan wyposażenia” (wykaz sprzętu dostarczonego przez Kolportera) oraz „Administracja”. Ta ostatnia umożliwia kontrahentowi zmianę hasła oraz dodanie kolejnych użytkowników, np. swoich pracowników.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.