Nowe akcje samplingowe w sieci Kolportera
W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita.
2018-05-28, 10:17

To tzw. sampling, czyli akcja promocyjna, w której producent – poprzez rozdanie bezpłatnych próbek – chce zapoznać potencjalnych klientów z nowym rodzajem ciastek.

– Akcje samplingowe prowadzimy w naszej sieci saloników już od kilku lat. Stworzyliśmy specjalny system zarządzania tego typu promocjami, dzięki któremu zleceniodawca może np. realizować akcję tylko w wybranych salonikach, w określonym regionie lub kierować ją do określonego profilu klienta. Oczywiście cały czas ma możliwość monitorowania akcji, a grupę docelową może zmienić nawet w trakcie jej trwania – wyjaśnia Aleksandra Łanocha, odpowiedzialna za działania promocyjne w sieci saloników Kolportera.
– Sampling to najbardziej efektywny sposób przekazania bezpłatnych materiałów reklamowych lub próbek produktów klientom. Dzięki takiej akcji buduje się wśród kupujących świadomość marki i jej wizerunek. Producenci i dystrybutorzy coraz chętniej sięgają po tego rodzaju rozwiązania – dodaje.

Akcja z ciasteczkami BelVita potrwa od 1 do 30 czerwca i obejmie swoim zasięgiem 470 saloników w województwach: świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, śląskim, zachodniopomorskim, mazowieckim, pomorskim, wielkopolskim i dolnośląskim. Organizatorzy planują w tym czasie wydać klientom aż 170 tys. opakowań ciastek.

Równolegle w sieci Kolportera prowadzone są dwie inne akcje samplingowe. Do 16 czerwca w 500 wybranych salonikach wydawane będą katalogi laboratorium farmaceutycznego Labofarm. W tej akcji zaplanowano wydanie 200 tys. sztuk katalogów. Natomiast do 17 czerwca w 30 wybranych punktach Kolportera klienci otrzymają katalogi producenta grilli Weber – do wydania przeznaczono 5 tys. egzemplarzy.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.