Saloniki Kolportera – sposób na własny biznes
Ponad 60 ajentów, od początku 2018 roku, nawiązało współpracę z firmą Kolporter i dołączyło do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.
2018-07-11, 11:16

Każdy salonik Kolportera ma swojego opiekuna. Nowy ajent, wraz z przejęciem punktu, zostaje przypisany do niego i przydzielony do jednego z czterech regionów, na które podzielona jest cała sieć saloników Kolportera. W pierwszej połowie 2018 roku najwięcej ajentów zyskał region wschodni. Aż 32% wszystkich umów zostało podpisanych właśnie przez ajentów pracujących w tym regionie. O 4% mniej osób trafiło do regionu zachodniego. W regionie północnym współpracę nawiązało 21% ajentów, a w południowym 19%.

 

Najwięcej, bo aż 13 osób dołączyło do sieci saloników Kolportera w marcu, o 2 osoby mniej współpracę nawiązało w kwietniu. W lutym, maju i czerwcu po 10 ajentów zaczęło samodzielnie prowadzić saloniki. O jedną osobę mniej dołączyło do ekipy Partnerów w styczniu.

– Rynek pracy w Polsce, w ostatnim czasie, bardzo się zmienił. Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej, a my idziemy takim osobom naprzeciw. Wypracowany przez Kolportera model współpracy jest atrakcyjny dla osób chcących wypróbować swoich sił w handlu, a jednocześnie nie mających kapitału na rozpoczęcie działalności na własną rękę. Kandydaci, którzy zgłaszają się do nas chwalą łatwość nawiązywania współpracy z Kolporterem, minimum formalności, a przede wszystkim doceniają brak barier, które często ograniczają a nawet uniemożliwiają nawiązanie współpracy. Najczęstszą z nich jest posiadanie wkładu własnego. My go nie wymagamy. Na dodatek oddajemy w ręce ajenta w pełni wyposażony i zatowarowany salonik. Żadnego z naszych ajentów nie pozostawiamy sobie. Pomimo tego, że w chwili objęcia saloniku jest on przygotowany do samodzielnej pracy, to wspieramy go przez cały okres współpracy. Komunikację z firmą stawiamy na pierwszym miejscu – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Jednak kluczowe znaczenie, dla zgłaszających się do nas kandydatów, ma fakt uzyskania pewnego źródła dochodów – gwarantujemy wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system prowizji – dodaje.

Więcej informacji na temat współpracy z Kolporterem można znaleźć na stronie ajent.kolporter.com.pl.

 

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.