Milion Liptonów do wygrania
Ponad milion nagród można wygrać w loterii „Milion Liptonów do wygrania”, która ruszyła 1 maja br. Wśród nagród znajdują się m.in. półlitrowe butelki Lipton Ice Tea o smaku brzoskwiniowym, które można odbierać w salonikach Kolportera na terenie całego kraju. Akcja będzie trwać do 30 lipca, a twarzą loterii jest Patricia Kazadi.
2019-05-09, 13:10

W loterii może wziąć udział każdy, kto kupi jeden z promocyjnych produktów marki Lipton Ice Tea. Promocją objęte są napoje o smakach Lemon, Peach, Mango, Green, Green Lime&Mint, Matcha Yazu Lime oraz Matcha Ginger&Lemongrass, w butelkach o pojemności 0,5l, 1l, 1,5l oraz 2l. Pula nagród rzeczowych obejmuje 8000 produktów z indywidualnym projektem, a jest wśród nich 3000 plecaków, 3000 koszulek oraz 2000 toreb. Na uczestników loterii czeka także milion półlitrowych napojów Lipton Ice Tea Peach. Nagrody otrzymają te osoby, które pod nakrętką butelki znajdą jedną z informacji o wygranej: „Wygrałeś plecak”, „Wygrałeś T-shirt”, „Wygrałeś torbę” lub „Lipton Ice Tea 0,5l”. Gadżety z indywidualnym projektem będzie można odebrać bezpośrednio u producenta, firmy Cupsell, zaś półlitrowe napoje Lipton Ice Tea w salonikach Kolportera, znajdujących się na terenie całego kraju.

– To kolejna akcja organizowana w salonikach Kolportera wspólnie z koncernem PepsiCo. W ubiegłych latach bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się programy konsumenckie, w których do odbioru były różne gadżety sygnowane logo Pepsi. Sukcesem okazały się akcje, organizowane przez nas wspólnie z PepsiCo i JuraParkami. Każda osoba, która zakupiła u nas trzy butelki promocyjnych napojów, odbierała wejściówkę do jednego z trzech JuraParków – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
ZAŁĄCZNIKI
loteria.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.