Czytelnicze wakacje w salonikach Kolportera
W czasie tegorocznych wakacji klienci saloników Kolportera kupili około 50 tysięcy różnego rodzaju książek.
2019-09-17, 12:33

Dużym zainteresowaniem cieszyły się kolekcje książkowe. Najpopularniejszymi były: kolekcja książek Stephena Kinga, „Złota Kolekcja Daniel Steel”, „Mistrzowie polskiej fantastyki” oraz saga „Siostry ze Złotego Brzegu”. Wśród pojedynczych tytułów wakacyjne „Top 5” stanowiły natomiast: „Perska zmysłowość” Laily Shukri, „Kolejne 365 dni” Blanki Lipińskiej, „Listy zza grobu” Remigiusza Mroza, „Zranić marionetkę” Katarzyny Grocholi oraz „Złota klatka” Camilli Lackberg.

 W sumie od 1 czerwca do 31 sierpnia br. w punktach sieci Kolportera sprzedano 49 460 egzemplarzy różnego rodzaju książek i 3 673 kolorowanki dla dzieci.

 – Sezon urlopowy sprzyja czytaniu, więc wakacje to dobra pora, jeśli chodzi o sprzedaż książek. Dominuje literatura popularna. Kryminały, romanse, fantastyka, powieści obyczajowe zawsze znajdują swoich nabywców, podobnie jak książki znanych i lubianych autorów. Sprzedaż książek wspierają też w wyraźny sposób akcje promocyjne, organizowane przez wydawców. Bardzo popularne – nie tylko w okresie wakacyjnym - stają się również kolekcje książkowe, których co najmniej kilka mamy stale w swojej ofercie – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. 

 Książki – jako odrębna kategoria produktowa – pojawiły się w ofercie saloników już w 2011 r. Dziś są dostępne w większości punktów sieci Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.