Nagrody Nutelli w salonikach Kolportera
Fartuchy kuchenne i silikonowe formy do pieczenia – to nagrody w nowym programie konsumenckim, które można odebrać w salonikach Kolportera. Akcję „Odbierz rodzinne nagrody Nutella” organizuje agencja reklamowa Hand Made, na zlecenie Ferrero Polska Commercial.
2019-10-15, 12:56

Do odbioru nagrody uprawnione są osoby, które kupią słoik Nutelli o pojemności 825 g i przedstawią w wybranym saloniku Kolportera paragon, poświadczający zakup. Na uczestników programu czeka 16 000 fartuchów kuchennych oraz 4 000 silikonowych form do pancakes’ów. Posiadacz paragonu zostawia go w saloniku i wybiera odpowiadającą mu nagrodę.

Akcja potrwa do 30 listopada lub do wyczerpania puli nagród.

 – Akcja „Odbierz rodzinne nagrody Nutella” to kolejny program konsumencki, w którym jesteśmy partnerem. Od ponad 20 lat współpracujemy z producentami i dostawcami w tym zakresie. W naszej sieci saloników wydaliśmy już w sumie, w różnych akcjach, ponad 8 milionów nagród. Mamy więc spore doświadczenie, dysponujemy odpowiednimi narzędziami informatycznymi i zapleczem logistycznym. Współpracujący z nami producenci czy działające na ich zlecenie agencje mają zagwarantowaną najwyższą jakość świadczonej usługi – zapewnia Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

 

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.