W ramach akcji rozdawane będą dwa rodzaje próbek – zielona herbata z truskawką i graviolą oraz zielona herbata z limonką i mandarynką. Otrzymają je klienci kupujący wybrane produkty z oferty saloników Kolportera.
– To kolejna tzw. akcja samplingowa realizowana w naszej sieci. W tego typu promocjach producenci i dostawcy dystrybuują za naszym pośrednictwem próbki swoich produktów, czyli sample. Klienci mogą przetestować dany produkt i zdecydować czy sięgną po niego ponownie. Producenci natomiast testują na szerokiej grupie wszelkiego rodzaju nowości, budując jednocześnie swój pozytywny wizerunek – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Kolporterze. – W ciągu roku realizujemy średnio kilkanaście tego typu akcji, z różnymi dostawcami i producentami. Po raz pierwszy współpracujemy w tym zakresie z Herbapolem, ale mamy nadzieję, że będziemy rozwijać nasze wspólne działania – dodaje.
Akcja, która rozpoczęła się 4 listopada, jest realizowana w 200 salonikach w całej Polsce.