Próbki od Herbapolu w salonikach Kolportera
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
2019-11-12, 11:10

W ramach akcji rozdawane będą dwa rodzaje próbek – zielona herbata z truskawką i graviolą oraz zielona herbata z limonką i mandarynką. Otrzymają je klienci kupujący wybrane produkty z oferty saloników Kolportera.

–  To kolejna tzw. akcja samplingowa realizowana w naszej sieci. W tego typu promocjach producenci i dostawcy dystrybuują za naszym pośrednictwem próbki swoich produktów, czyli sample.  Klienci mogą przetestować dany produkt i zdecydować czy sięgną po niego ponownie. Producenci natomiast testują na szerokiej grupie wszelkiego rodzaju nowości, budując jednocześnie swój pozytywny wizerunek – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Kolporterze. – W ciągu roku realizujemy średnio kilkanaście tego typu akcji, z różnymi dostawcami i producentami. Po raz pierwszy współpracujemy w tym zakresie z Herbapolem, ale mamy nadzieję, że będziemy rozwijać nasze wspólne działania – dodaje.

 Akcja, która rozpoczęła się 4 listopada, jest realizowana w 200 salonikach w całej Polsce.

 

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.