Przesyłki FedEx Express w salonikach Kolportera
FedEx Express, największa na świecie firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych, w odpowiedzi na stały rozwój sektora e-commerce w Polsce, wprowadziła nowe możliwości dla klientów sklepów internetowych. Punkty odbioru osobistego zostały uruchomione w salonikach firmy Kolporter, największego dystrybutora prasy w kraju.
2019-12-17, 15:56

Usługa FedEx Direct2Retail daje klientom e-sklepów możliwość zamówienia przesyłki do jednego z ponad 600 salonów prasowych Kolportera, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Nowe rozwiązanie zapewnia wygodę i elastyczność zarówno biznesom jak i klientom indywidualnym oraz umożliwi odbiór przesyłek w bezpiecznym i wskazanym przez odbiorcę punkcie. Usługa obejmuje przesyłki o wadze do 10 kg i maksymalnych wymiarach 30x40x50 cm. Paczka dostarczona do wybranej lokalizacji Kolportera poczeka na odbiór cztery dni robocze, a o jej doręczeniu klient może zostać powiadomiony za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, w tym wiadomości e-mail i SMS. Każdy z punktów obsłuży również pobrania gotówkowe do 3 tys. zł.

Dostawcą rozwiązań technologicznych, leżących u podstaw nowej usługi jest firma Sendit – polska spółka specjalizująca się w systemach technologicznych dla sektora e-commerce.

„Mali sprzedawcy internetowi to zwykle przedsiębiorcy z krwi i kości, a oś ich biznesów stanowi wyjątkowy produkt. Jako partner logistyczny, wspieramy naszych klientów doświadczeniem zebranym przez dekady działalności i szeroką siecią połączeń” – mówi Mariusz Mik, VP Ground Operations Eastern Europe w FedEx Express. „Jesteśmy dumni ze współpracy z Kolporterem, w ramach której możemy wspierać polskie e-biznesy, zapewniając im wysokiej jakości usługi, dzięki którym klienci chętnie będą do nich wracać” – dodaje.

„Naszą ofertę produktów i usług rozwijamy zawsze zgodnie z oczekiwaniami klientów.  Jestem przekonany, że efekty współpracy pomiędzy Kolporterem, FedEx Express a Sendit zostaną przez nich bardzo dobrze ocenione,” komentuje Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. 

 „Wieloletnie doświadczenie w sektorze e-commerce pozwoliło nam stworzyć kompleksowe rozwiązanie technologiczne, odpowiadające potrzebom wszystkich stron. Klientom e-sklepów oferujemy wygodną mapę  wyboru punktów odbioru, nadawcom - szereg automatycznych narzędzi, a operatorom usługi zapewniamy kompletne oprogramowanie i wsparcie technologiczne” – dodaje Wojciech Kliber, Wiceprezes Zarządu Sendit S.A. – jednego z największych pośredników usług kurierskich w Polsce.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.