Saloniki Kolportera z wyższym obrotem
O blisko 8 proc. wzrosły w 2019 roku średnie obroty saloniku Kolportera, w stosunku do poprzednich 12 miesięcy. W porównaniu z rokiem 2017 to już wzrost o ok. 17 procent.
2020-02-25, 12:32

Wzrost obrotów Kolporter zanotował w swojej sieci praktycznie we wszystkich grupach produktowych. Najbardziej znaczący – w artykułach tytoniowych (o ponad 11 proc. w 2019 r. w stosunku do 2018 r.) i prasie (o ponad 8 proc. rok do roku).

 – Oczywiście cieszy nas, że kolejny rok z rzędu notujemy wzrost obrotów. Zwłaszcza że w znaczący sposób rośnie on w grupach asortymentowych, charakterystycznych dla naszych punktów. Wzrost obrotów ze sprzedaży prasy to z jednej strony efekt szerokiej oferty prasowej w salonikach, z drugiej – dość dynamicznego rozwoju tej oferty, pojawiania się nowych propozycji wydawniczych. Chodzi nie tylko o nowe czasopisma, ale także np. różnego rodzaju kolekcje, przygotowywane przez wydawców – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Dbamy o to, żeby w naszej sieci były dostępne wszystkie nowości wydawnicze, tak aby klient miał pewność, że to właśnie w saloniku będzie mógł kupić poszukiwany tytuł, dodatek czy kolejną część kolekcji. Dodatkowo dbamy również oczywiście o odpowiednią ekspozycję prasy, wspólnie z wydawcami prowadzimy również różnego rodzaju działania promocyjne. To przynosi wyraźne efekty – dodaje D. Materek.

 

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.