Saloniki z promocjami
Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nie traci tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają trzy tego typu akcje.
2020-10-27, 11:22

Przypomnijmy, że 1 października ruszyła akcja promocyjna „Pizza 24 cm w zestawie z Pepsi 0,85l za 15 zł!”. Każdy zakup,  w saloniku Kolportera, jednego z napojów koncernu PepsiCo premiowany jest kodem do sieci pizzerii Da Grasso, uprawniającym do zakupu wybranej pizzy w promocyjnej cenie.

Do końca października trwa akcja samplingowa płatków owsianych Cheerios. – Promocja obejmuje 200 saloników naszej sieci. Owsiane sample wydawane są przy zakupie wybranych tytułów prasowych. Łącznie do dyspozycji mieliśmy 40 tysięcy sztuk płatków owsianych Cheerios w dwóch wariantach smakowych – naturalne oraz z jabłkiem i cynamonem – zdradza szczegóły Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży Działu Marketingu Kolportera.

W salonikach Kolportera trwa także program konsumencki Bakomy, producenta m.in. serków dla dzieci – Bakuś Puszysty. Trwająca od 12 października akcja buy & get polega na wydawaniu jednego z breloków Bakomy wszystkim klientom, którzy zebrali 10 wieczek po serku Bakuś Puszysty. Do wyboru jest pięć wzorów: miś, hipopotam, pies, żaba i tygrys. Łącznie na małych miłośników serków Bakuś Puszysty czeka 40 tysięcy breloczków, które można odbierać w sieci saloników Kolportera do 12 grudnia 2020 roku.

– Cieszy nas, że pomimo ciężkich czasów, które nastały w kraju i na całym świecie producenci, dostawcy i agencje reklamowe nie zaprzestały organizowania akcji promocyjnych i reklamowych. To ważne, bowiem nasi klienci pragną normalności, jaką mieliśmy przed pandemią. Mam wrażenie, że są chłonni takich akcji. Z drugiej strony mamy świadomość, że nasza sieć saloników Kolportera jest świetnym kanałem do przeprowadzenia takich akcji, a nasze kompleksowe usługi, poparte blisko 30 letnim doświadczeniem, umożliwiają sprawną realizację praktycznie każdej akcji we wskazanym czasie, z dotarciem do ściśle określonej grupy odbiorców na terenie całego kraju lub wybranego regionu – mówi Aleksandra Patek. – Ważne jest także, że dysponujemy własną siecią logistyczną, a klient organizujący z nami akcje na każdym jej etapie ma dostęp do analiz i możliwość modyfikowania przebiegu promocji. Poza tym każda akcja wspierana jest komunikatami bezpośrednio w salonikach i za pośrednictwem mediów – dodaje A. Patek.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.