Promocja na bestsellery
Do końca lutego br. klienci saloników Kolportera mogą kupić w promocyjnej cenie bestsellery z książkowej oferty świątecznej. Promocja wynosi od 20 do 25 proc. i obejmuje 80 książek takich pisarzy, jak Olga Tokarczuk, Szczepan Twardoch, Remigiusz Mróz, Harlan Coben czy Camilla Läckberg.
2021-01-18, 13:15

Jak co roku, w styczniu i w lutym saloniki Kolportera oferują swoim klientom w promocyjnej cenie atrakcyjne książki z oferty świątecznej   – W ramach promocji proponujemy książki znanych autorów polskich i zagranicznych, w sumie 80 bestsellerowych pozycji – mówi Urszula Jurkowska, menadżer odpowiedzialny w Kolporterze za kategorię „Książka”. – W promocyjnej ofercie znalazły się tytuły z gatunków najchętniej kupowanych przez klientów saloników. Mamy więc kryminały, powieści sensacyjne, romanse, literaturę obyczajową, a także erotyczną. 

Wśród tytułów objętych promocją są m.in. „Czuły narrator” Olgi Tokarczuk, „W głębi lasu” Harlana Cobena, „Dyrdymarki” Marka Niedźwieckiego, „Światło w środku nocy” Jojo Moyes, „Tajemnice hoteli Dubaju” Marcina Margielewskiego, „Ekstradycja” Remigiusza Mroza, „Złowrogie niebo” Aleksa Kavy, „Wyrwa” Wojciecha Chmielarza, „Srebrne skrzydła” Camilli Läckberg, „Normalni ludzie” Sally Rooney, „Królestwo” Jo Nesbo czy „Król” Szczepana Twardocha.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.