W 2015 r. w ofercie dystrybucyjnej Kolportera pojawiło się około 200 nowych tytułów. Największą grupę stanowiły różnego rodzaju wydania kolekcjonerskie – zarówno dla najmłodszych, jak i dorosłych zbieraczy i czytelników.
Dorośli chętnie sięgali po kolekcje książkowe, których – w minionym roku – trafiło na rynek kilkanaście – m. in. „Nowa fala kryminału”, „Książki pełne emocji”, „Wielka kolekcja dzieł Henryka Sienkiewicza” czy „Świat Dysku”. Najmłodsi czytelnicy mogli natomiast wybierać w bogatej ofercie kolekcji różnego rodzaju kart, naklejek, figurek, zabawek i gadżetów.
– Można powiedzieć, że albumy czy specjalne klasery do zbierania serii kart i naklejek były rynkowym przebojem minionego roku. Co ciekawe tym razem nie dominowali bohaterowie filmowi, ale postacie z gier, takich jak np. Invizimals czy Minecraft. Wyraźnie widoczne było ożywienie rynku wydawniczego w zakresie propozycji dla najmłodszych czytelników, poza wspomnianymi wydawnictwami pojawiły się nowe czasopisma dla dzieci. Sporą grupę stanowiły czasopisma dla fanów Lego, np. „Lego Star Wars” czy „Lego Ninja Magazyn” – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
W sumie w 2015 r. w ofercie Kolportera znalazły się 33 nowe wydawnictwa kolekcjonerskie, 44 z naklejkami i gadżetami oraz 22 czasopisma dla dzieci.
W minionym roku na rynek trafiło również 13 nowych tytułów dla pań, głównie poświęconych zdrowemu stylowi życia oraz… wspomnieniom z czasów PRL. Pojawiło się też 7 czasopism edukacyjnych, 6 poradnikowych, 5 historycznych i 4 poświęcone tematyce wojskowej. Wśród wydawców nadal popularne były kategorie „dom i ogród” (5 nowości), oraz „kulinaria” (4). W tej ostatniej kategorii pojawiła się m.in. polska edycja magazynu kulinarnego Jamiego Olivera, zatytułowana „Jamie” oraz poświęcony kuchni wegańskiej magazyn „Slowly Veggie”.
Nowe tytuły debiutowały także na rynku prasy regionalnej – m. in. „Panorama Zgierska”, „Fakty Jasielskie”, „Panorama Kłodzka”, „Panorama Świdnicka”, „Fakty Ostrowieckie”, „Nowiny Grajewskie”.