Promocje w czasie pandemii
Pomimo trwającej pandemii w sieci saloników Kolportera trwają dwie akcje samplingowe. Klienci podczas zakupów mogą otrzymać katalog OBI lub saszetkę z drażetkami TIC TAC.
2021-03-25, 13:12

Akcja samplingowa OBI trwa od 9 marca i obejmuje 150 saloników zlokalizowanych w dużych miastach. Każdy klient, w którego koszyku zakupowym znajdzie się jeden z wybranych tytułów otrzyma katalog OBI. Akcja trwa do 18 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.

Do końca kwietnia klientom saloników Kolportera, którzy dokonają dowolnego zakupu, wydawane są saszetki TIC TAC. Gratisowe opakowanie drażetek wydawane jest do każdego paragonu, a akcją objęto 300 punktów.

– Pomimo trwającej pandemii nadal, we współpracy z producentami, dostawcami i agencjami reklamowymi, przeprowadzamy różnego rodzaju akcje promocyjne – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Dziale Marketingu Kolportera. – Sieć naszych saloników zlokalizowana jest nie tylko w galeriach handlowych, ale także w miejscach, w których jest natężony ruch ludzi – w okolicach przystanków autobusowych, w warszawskim metrze, na dworcach, deptakach, w okolicach targowisk, a także na osiedlach. W dobie pandemii duże rozproszenie punktów może okazać się kluczowe z punktu widzenia przeprowadzenia działań marketingowych. Lockdown sprawił, że większość klientów wybierze punkt „po drodze” lub ten znajdujący się najbliżej domu i właśnie w nim dokona zakupu ulubionego tytułu, paczki papierosów, „puści Lotka” czy kupi doładowanie do telefonu czy gry. Lokalizacja sieci staje się więc naszym atutem. Dzięki skali i dostępności jesteśmy w stanie dotrzeć do każdej grupy odbiorców  – dodaje A.Patek.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.