Akcja Winiar ponownie w salonikach Kolportera
W sieci saloników Kolportera rozpoczęła się akcja samplingowa „WINIARY Pasta z pomysłem na…”. To już kolejna akcja, w której rozdawane są smakowite saszetki.
2021-05-04, 10:13

Do 31 maja br. lub do wyczerpania zapasów w 350 salonikach Kolportera wydawane będą saszetki „WINIARY Pasta z pomysłem na…” pełne przypraw i komponentów do stworzenia wyjątkowej potrawy. Aby otrzymać saszetkę, wystarczy kupić jeden z wybranych tytułów prasowych objętych promocją.

– To kolejna akcja, w której w naszych salonikach wydawane są saszetki „WINIARY Pasta z pomysłem na…”. Pierwszą organizowaliśmy tuż przed świętami Bożego Narodzenia w 2020 roku. Klienci, którzy kupili jeden z wybranych tytułów, otrzymywali sampla w postaci saszetki. Wówczas wydaliśmy 150 000 saszetek, a akcja trwała do 31 stycznia 2021 b.r. Akcja została bardzo miło przyjęta przez naszych klientów. Większość była nią zainteresowana i cieszyła się, że może spróbować nowy produkt marki WINIARY – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Działu Marketingu Kolportera.

Przypomnijmy, że w ubiegłych latach w sieci saloników kilkukrotnie przeprowadzane były programy konsumenckie, w których do odebrania były np. deski do krojenia czy fartuchy przydatne podczas gotowania.

Rozdawanie próbek produktów, nagród w konkursach czy wydawnictw promocyjnych, czyli tzw. akcje samplingowe, to jedna ze skuteczniejszych form promocji.

– Cieszymy się, że pomimo trwającej pandemii producenci, dostawcy i agencje reklamowe nie zaprzestają w organizacji akcji reklamowych. Mamy świadomość tego, że dzięki skali, dostępności i przede wszystkim lokalizacji naszych punktów jesteśmy w stanie przeprowadzić każdą akcję. Naszym atutem jest także system informatyczny, który pozwala powiązać wydanie określonego  gadżetu z konkretnym zakupem. Akcje możemy realizować zarówno na terenie całej Polski, jak i w wybranych regionach, a nawet lokalnie w miastach. Dobrze przygotowana akcja samplingowa to bardzo efektywne narzędzie zwiększające sprzedaż, a także znajomość marki czy produktu, dlatego polecamy ją każdemu, kto wprowadza nowy produkt na rynek lub chce o jakimś przypomnieć klientom – dodaje A. Patek.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.