Allegro Punkty w salonikach Kolportera
Kolporter rozpoczyna współpracę z Allegro, liderem sprzedaży internetowej w Polsce. Saloniki, jako pierwsza zorganizowana sieć, zostaną włączone w program Allegro Punktów, czyli placówek, w których klienci będą mogli odebrać przesyłkę już dzień po nadaniu.
2021-05-11, 09:00

Allegro uruchamia partnerską sieć punktów odbioru – Allegro Punkty już 12 maja. Tym samym rozwija i wzmacnia dostępną dla klientów platformy największą w Polsce sieć punktów odbioru i automatów paczkowych.

– Równie ważnym powodem co cena i wybór stała się wygodna i szybka dostawa przez kuriera wprost pod nasze drzwi lub do zlokalizowanego w pobliżu punktu odbioru. Już dziś ok. 80% przesyłek trafia do klienta Allegro w ciągu 1-2 dni od zamówienia. Uruchamiając Allegro Punkty poszerzamy, największą w Polsce sieć, liczącą obecnie 31 tys. punktów odbioru i automatów paczkowych. Partnerska sieć zapewni naszym klientom odbiór przesyłek już dzień po nadaniu paczki, a dzięki współpracy z firmą Kolporter udostępniamy niemal 600 nowych punktów znajdujących się w pobliżu osiedli, pasaży czy galerii handlowych – mówi Łukasz Szczepański, Dyrektor DEX w Allegro.

Koszt dostawy do Allegro Punktu  w sieci Kolporter będzie wynosił 8,99 zł – to bardzo atrakcyjna stawka, gdy weźmiemy pod uwagę, że przesyłka trafi do punktu z szybkością dostawy kurierskiej. Dostawa i zwrot będą bezpłatne dla kupujących w ramach Allegro Smart!, których wartość  zamówienia od jednego sprzedawcy wyniesie min. 40 zł. Dużą zaletą sieci Allegro jest możliwość nadania i śledzenia paczki na jednej platformie. Zarówno klient, jak i sprzedawca nie będą musieli korzystać z żadnych dodatkowych narzędzi czy aplikacji.

– Współpraca z Allegro jest dla nas istotna z co najmniej kilku powodów.  Przede wszystkim oferujemy naszym klientom usługę, która cieszy się dużym zainteresowaniem. Coraz więcej osób robiąc zakupy w Internecie korzysta z możliwości odbioru przesyłki w wybranym punkcie stacjonarnym. Skala sieci Kolportera i jej rozłożenie na mapie Polski zapewnia dostępność do tego typu usługi bardzo wielu osobom. Co ważne – saloniki są jednymi z nielicznych punktów sprzedaży, które są czynne, od wczesnych godzin porannych aż do wieczora. To z pewnością dodatkowa wartość dla osób, które będą chciały skorzystać z możliwości odbioru przesyłki. Współpraca z Allegro jest też oczywiście ważnym elementem rozwoju naszej sieci – łączymy siły z największą w kraju platformą e-commerce. Jestem przekonany, że takie połączenie potencjału i możliwości da istotną wartość nie tylko dla naszych klientów, ale dla całego rynku. Pokazuje to choćby skala działalności obu firm – platforma Allegro przyciąga miliony użytkowników, saloniki Kolportera odwiedza co miesiąc kilka milionów klientów.  Oczywiście cały projekt traktujemy jako rozwojowy, na pewno będziemy się starali wspólnie znaleźć nowe możliwości i udogodnienia dla klientów korzystających z usługi odbioru paczek – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.