Podróż zaczyna się w saloniku
Wakacje to czas urlopów i podróży. Osoby, które nie posiadają własnego samochodu a mają w planach wyjazd, mogą liczyć na pomoc sprzedawców Kolportera. We wszystkich salonikach można bowiem nabywać bilety podróżne i zamówić przejazd Hoperem.
2021-08-02, 10:06

Bilety podróżne są w ofercie Saloników Kolportera od ponad pięciu lat. A wszystko dzięki współpracy z firmą Teroplan S.A., właścicielem największej platformy do wyszukiwania połączeń krajowych i międzynarodowych – e-podróżnik.pl.

– Współpraca z firmą Teroplan jest przykładem tego jak w krótkim czasie dużo może się zmienić. Gdy w 2016 roku wdrażaliśmy sprzedaż biletów podróżnych w naszej sieci oferowaliśmy klientom bilety około 170 przewoźników autobusowych i kolejowych. Obecnie z platformą e-podróżnik.pl współpracuje blisko 1000 przedsiębiorstw komunikacyjnych, oferujących przejazdy krajowe i międzynarodowe – mówi Dariusz Sandecki, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Nie są to jedyne zmiany. Dzięki współpracy z firmą Teroplan w naszej ofercie znalazła się także popularna usługa przejazdu w systemie door-to-door, tzw. Hoperami – dodaje D.Sandecki.

Warto wspomnieć, że na polskim rynku Teroplan S.A. dostarcza rozwiązań technologicznych branży transportu pasażerskiego od ponad 10 lat. Ich platforma e-podróżnik.pl znajduje się w pierwszej piątce najpopularniejszych witryn turystycznych. Popularność przysparza jej największa wyszukiwarka połączeń krajowych i międzynarodowych. Miesięcznie w serwisie połączenia wyszukuje około 4 miliony użytkowników.  

Od 2017 roku firma rozwija także pod marką Hoper usługę przewozów od drzwi do drzwi (ang. door-to-door). W ramach 17 tras krajowych i 3 międzynarodowych (do Niemiec, Belgii i Holandii) Hoper odbiera pasażera bezpośrednio ze wskazanego przez niego adresu np. domu, sanatorium, lotniska, akademika, hotelu, pensjonatu itp. i zawozi go w wybrane miejsce w miejscowości docelowej. W tym roku Hoper poszerzył ofertę dojazdu w góry i na Mazury, a w wakacje dodatkowo „zwiększył moce” przejazdów pasażerskich nad Bałtyk.

Przejazd Hoperem można zamówić w każdym Saloniku Kolportera w Polsce. Wystarczy podać dokładny adres odbioru pasażera oraz konkretną lokalizację docelową, gdzie podróżny chce wysiąść, np. adres sanatorium, hotelu, miejsca pracy, rodziny czy znajomych. Bilet można otrzymać SMS-em lub na adres e-mail. Pasażerowie są indywidualnie powiadamiani o dokładnej godzinie rozpoczęcia podróży. Nie muszą dźwigać walizek na dworzec czy zamawiać taksówki. Podróż odbywa się minivanem, który może przewieźć maks. 8 pasażerów.

– Przejazd Hoperem to usługa, która w czasie pandemii cieszy się dużą popularnością. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną na świecie bardzo wielu Polaków decyduje się na wypoczynek nad Bałtykiem i poszukuje wygodnej i przede wszystkim bezpiecznej formy transportu. A korzystając z Hopera podróżujemy w małej grupie i unikamy dużych skupisk ludzi, np. na dworcach – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

– Z Hopera najczęściej korzystają osoby, które wybierają się na urlop, a także seniorzy, którzy jadą do sanatorium i na turnusy rehabilitacyjne. Usługa świetnie sprawdza się także wśród osób pracujących w Niemczach, Belgii i Holandii. Cenią oni sobie wygodę i bezpieczeństwo jakie daje im Hoper – dodaje Dariusz Sandecki.

Osoby korzystające z Hopera mają obowiązek podróży w maseczce i dezynfekcji rąk przed jazdą. Przed podróżą pojazd jest dezynfekowany i ozonowany. Niektóre elementy samochodu (np. klamki) dezynfekowane są także w czasie trwania przejazdu. Kierowcy mają do swojej dyspozycji środki ochronne (maseczki, rękawiczki), a każdemu pasażerowi przed podróżą jest mierzona temperatura.

– Nasi klienci cenią sobie możliwość zakupu biletów podróżnych i przejazdów Hoperem w salonikach. Jak sami mówią jest to spore ułatwienie dla podróżujących. Przychodząc do saloniku mogą wspólnie ze sprzedawcą wybrać optymalne połączenie w najlepszej cenie – mówi Dariusz Sandecki.

– Cieszymy się, że wspólnie z Kolporterem już od ponad 5 lat ułatwiamy podróżowanie koleją oraz autobusami. Możliwość zakupu biletów w salonikach Kolportera, to duża wygoda dla pasażerów starszych i  tych z małych miejscowości, w których brak jest dworca i kas – podkreśla Aleksandra Markowska, dyrektor ds. marketingu e-podróżnik.pl.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.