Promocja na doładowania w salonikach Kolportera przedłużona
We wrześniu br. w salonikach Kolportera trwała akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto kupił starter tej sieci, a następnie go zarejestrował, otrzymywał atrakcyjny rabat. Ze względu na duże zainteresowanie promocja została przedłużona.
2021-10-04, 09:21

Czas trwania akcji promocyjnej został wydłużony o kolejny miesiąc. Każda osoba, która w październiku 2021 roku, w jednym z saloników Kolportera, zdecyduje się na zakup startera T-Mobile lub Heyah w cenie 5 zł, otrzyma jednorazowy kod rabatowy w wysokości 15 zł na zakup doładowania o nominale 25 zł. Warunkiem otrzymania kodu rabatowego jest rejestracja zakupionego startera w saloniku Kolportera. Kod rabatowy na zakup doładowania, w promocyjnej cenie za 10 zł, można wykorzystać do 30 listopada br.

– Akcja T-Mobile i Heyah jest przeprowadzana w naszej sieci po raz piąty w tym roku.
O jej atrakcyjności i popularności mogą świadczyć częste pytania napływające do nas od klientów saloników. Chcą oni wiedzieć, kiedy promocja będzie zorganizowana ponownie. Cieszymy się, że wzbudza ona tak duże zainteresowanie, a nasi klienci chętnie z niej korzystają  – mówi Urszula Łukowiec, starszy specjalista Działu Marketingu Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.