Musy owocowe – nowość w ofercie saloników Kolportera
Polacy coraz bardziej dbają o zdrowy tryb życia i odpowiednią dietę. Robiąc zakupy chętniej wybierają zdrowe produkty i przekąski. Z myślą o klientach, którzy zwracają uwagę na to co jedzą oferta saloników Kolportera poszerzyła się o musy owocowe.
2022-01-25, 13:16

W październiku 2021 roku opublikowano wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Herbalife Nutrition i Rady Odpowiedzialnego Żywienia. Na ich podstawie można jednoznacznie stwierdzić, że zainteresowanie Polaków zdrowym stylem życia wzrasta. Coraz więcej osób nie tylko  interesuje się tematem, ale podejmuje konkretne działania w kierunku poprawy swojego zdrowia i życia. Na ich czele są m.in.: lepsze odżywianie, częstsze ćwiczenia, korzystanie z aplikacji sportowych i kupowanie mniej niezdrowego jedzenia. 

– Cały czas obserwujemy i analizujemy rynek FMCG, a także trendy zakupowe klientów. Od jakiegoś czasu zauważyliśmy większe zainteresowanie produktami prozdrowotnymi, dlatego postanowiliśmy poszerzyć naszą ofertę zdrowych przekąsek i wprowadzić do punktów musy owocowe – mówi Monika Jakubiec, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.

Musy owocowe stały się bardzo popularnym produktem kupowanym nie tylko z myślą o dzieciach, ale i o dorosłych. Konsumenci doceniają walory i różnorodność smaków, a także ich zdrowotne właściwości. Dla wielu Polaków stanowią one element zbilansowanej, bogatej w witaminy, błonnik i składniki odżywcze diety. Dzięki nim o wiele łatwiej realizować zalecaną przez dietetyków zasadę 5 porcji owoców i warzyw dziennie.  Ich zaletą jest także wygoda w spożywaniu. Wiele musów owocowych oferowana jest w opakowaniu on-the-go, czyli łatwym do spożywania „w drodze”.

– Nowością w naszej ofercie, którą wprowadziliśmy w tym roku, są musy owocowe w wyciskanych tubkach, marki BoboVita. Na chwilę obecną posiadamy musy w trzech smakach: morele z jabłkiem i gruszką, truskawki i wiśnie z bananem oraz jagody i jabłka z bananem. Każdy z nich o gramaturze 100g. Pomimo tego, że z opakowania uśmiecha się Masza, z kreskówki „Masza i Niedźwiedź” i znajduje się na nim informacja „od 6. miesiąca życia”, nie oznacza to, że jest to produkt dedykowany tylko niemowlętom. Z naszych analiz wynika, że bardzo często sięgają po niego rodzice małych dzieci, nastolatki, a także dorośli, którzy w zdrowy sposób chcą zaspokoić głód – informuje Monika Jakubiec z Kolportera.

Musy owocowe BoboVita można znaleźć we wszystkich salonikach Kolportera, na specjalnym ekspozytorze przedladowym.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.