W salonikach Kolportera kupisz bilety na mecze ekstraklasy!
Runda jesienna sezonu 2022/2023 w piłkarskiej PKO Ekstraklasie i Fortuna I lidze rozpocznie się w połowie lipca. Przypominamy, że w sieci saloników Kolportera już można nabywać bilety na mecze wybranych drużyn futbolowych.
2022-07-11, 11:52

Dzięki bezpośredniej współpracy Kolportera z klubami piłkarskimi w ofercie saloników znajdują się wejściówki na mecze „domowe”, czyli rozgrywane na stadionach gospodarzy. W punktach Kolportera kibice mogą kupić bilety na spotkania drużyn grających na najwyższym szczeblu rozgrywek – w PKO Ekstraklasie – Cracovii Kraków, Jagiellonii Białystok, Korony Kielce, Lechii Gdańsk, Śląska Wrocław i Wisły Płock. Fani trzech zespołów, grających w Fortuna I lidze – Arki Gdynia, Podbeskidzia Bielsko-Biała i Górnika Łęczna – również mogą nabyć wejściówki na mecze swoich drużyn.

– Oferta biletów na imprezy sportowe została wprowadzona do sieci saloników Kolportera blisko 10 lat temu. Zaczynaliśmy od wejściówek na mecze Korony Kielce. W kolejnych latach współpracę rozszerzaliśmy na inne kluby, głównie piłkarskie, umożliwiając ich kibicom zakup biletów poza kasami przy stadionie czy w sklepie kibica. Aby zakupić bilet w saloniku, wymagane jest podanie imienia i nazwiska oraz numeru PESEL. Bilety na poszczególne mecze trafiają do sprzedaży na ok. 2 tygodnie przed wydarzeniem, więc wejściówki na mecze inaugurujące sezon jesienny są już dostępne – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Ponadto klienci saloników mogą skorzystać z bogatej oferty wejściówek na różne wydarzenia sportowe, kulturalne i rekreacyjne.

– W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z platformą KupBilet.pl, która zajmuje się dystrybucją i produkcją biletów. Właśnie dzięki niej oferujemy naszym klientom bardzo szeroki wachlarz biletów na różne wydarzenia, nie tylko sportowe. W ofercie tego serwisu znajdują się wejściówki na różne koncerty i festiwale, wydarzenia sportowe i kulturalne, a także bilety wstępu na targi i do różnych obiektów kulturalnych i rekreacyjnych, np. ZOO – mówi Anna Sołkiewicz, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Z naszych analiz wynika, że klienci saloników najchętniej kupują bilet na wydarzenia sportowe, a wśród nich najpopularniejsze są żużel i oczywiście piłka nożna. W sezonie zimowym dużym zainteresowaniem cieszą się wejściówki na skoki narciarskie. Z oferty pozasportowej najczęściej wybierane są wejściówki na występy kabaretów – zdradza Anna Sołkiewicz.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2023.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.