Tanie doładowanie w salonikach Kolportera
W sierpniu w salonikach Kolportera trwa kolejna akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto kupi starter tej sieci i od razu go zarejestruje otrzyma zniżkę na zakup doładowania.
2022-08-11, 09:44

Z promocji może skorzystać każda osoba, która w sierpniu 2022 roku, w jednym z saloników Kolportera, kupi starter T-Mobile lub Heyah w cenie 5 zł i tuż po zakupie zdecyduje się na rejestrację go w punkcie Kolportera.

– To jedyny warunek, który należy spełnić, aby wziąć udział w naszej akcji – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Tę promocję organizujemy w salonikach kilka razy do roku. Nasi klienci czekają na nią i często dopytują kiedy będzie jej kolejna edycja. To według nich idealny sposób na „tanie doładowanie”. Wystarczy bowiem kupić starter za 5 złotych, by otrzymać jednorazowy kod rabatowy w wysokości 15 zł na zakup doładowania o nominale 25 zł. Czyli wystarczy wydać łącznie 15 złotych, aby w zamian otrzymać starter i doładowanie na 25 złotych. Kod rabatowy można wykorzystać do końca września 2022 roku – dodaje Dariusz Materek.

Promocja T-Mobile i Heyah przeprowadzana jest w sieci saloników Kolportera cyklicznie – kilka razy w roku. W poprzednich latach organizowano ją kilkanaście razy.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2023.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.