Mikołajkowa promocja w Kolporterze
Ponad miesiąc promocji na wybrane zabawki – na to mogą liczyć klienci sieci saloników Kolportera. Akcja promocyjna rozpoczęła się 21 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 roku.
2022-11-22, 12:55

Ponad miesiąc promocji na wybrane zabawki – na to mogą liczyć klienci sieci saloników Kolportera. Akcja promocyjna rozpoczęła się 21 listopada i potrwa do 31 grudnia 2022 roku.

Oferta zabawek w sieci saloników Kolportera charakteryzuje się dużą różnorodnością i zależy od lokalizacji punktu. – Kategoria zabawki wprowadzona jest w wybranych punktach naszej sieci saloników Kolportera – mówi Aneta Bednarczyk, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Kierując się ubiegłorocznymi doświadczeniami w tym roku postanowiliśmy zorganizować ponad miesięczną promocję. Z naszych analiz sprzedażowych wynika bowiem, że pierwsi klienci już w listopadzie poszukują prezentów nie tylko na mikołajki, ale też pod choinkę – dodaje Aneta Bednarczyk.

Kategoria zabawek w salonikach Kolportera została wzbogacona o hity sprzedażowe, szczególnie poszukiwane przez małych klientów. Wśród nich znajdują się m.in. licencjonowane zabawki L.O.L., pieski z Psiego Patrolu czy Bobogroszki – laleczki-niespodzianki. Znaleźć można także popularne wśród dzieci zabawki sensoryczne, np. Pop It! czy pluszowe ośmiornice pokazujące swe emocje. Na małych miłośników mundialu czekają bańki mydlane z wizerunkiem sławnego piłkarza.

– Oferta zabawek w naszej sieci jest bardzo różnorodna i zmienia się dynamicznie w zależności od pojawiających się na rynku nowości. Cały czas monitorujemy co jest modne i popularne, analizujemy co się dzieciom podoba i czym chętnie się bawią. Na podstawie naszych obserwacji i analiz staramy się na bieżąco wprowadzać nowinki do naszej sieci saloników – mówi Aneta Bednarczyk.

Zabawki są jednym z produktów wpisanych na stałe do oferty saloników Kolportera. Poza nimi można znaleźć także inne towary dedykowane dzieciom. – Najmłodsi klienci, poza zabawkami, znajdą w naszych salonikach różnego rodzaju tytuły prasowe skierowane do nich. Na salonikowych półkach mamy zarówno czasopisma dziecięce, kolorowanki, jak i książeczki edukacyjne. Do wielu z nich dołączone są atrakcyjne gadżety. Na starsze dzieci i młodzieży czeka szeroka oferta gamingowa – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Doładowania do konsol, konkretnych gier i platform gamingowych są produktami coraz chętniej wybieranymi przez młodego klienta. Wśród tej grupy konsumentów widzimy także zwiększenie popularności kart przedpłaconych Paysafecard i Google Play. Produkty gamingowe są także chętnie wybierane jako prezent dla graczy – dodaje D. Materek.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.