Kolporter podsumowuje I półrocze
Pierwsze półrocze 2024 roku, w sieci saloników Kolportera, ubiegło głównie na pracach modernizacyjnych i optymalizacyjnych. W ciągu sześciu miesięcy od nowa zaaranżowano osiemnaście funkcjonujących saloników i otworzono siedem nowych.
2024-08-13, 10:22

– Cały czas pracujemy nad optymalizacją sieci saloników. Analizujemy rynek, sprawdzamy trendy zakupowe, śledzimy nowinki technologiczne, aby wdrożyć w naszej sieci najlepsze rozwiązania, które sprawią, że saloniki będą nie tylko funkcjonalne, przejrzyste, ale przede wszystkim przyjazne dla każdego klienta. Dbamy o to, aby w naszym punkcie każdy znalazł coś dla siebie, dlatego stawiamy na różnorodność produktową. Takie podejście stawia przed nami wyzwania związane z wyposażeniem i wystrojem saloników – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

– Aranżacja wnętrza pod nowe kategorie produktowe nie jest zadaniem prostym. Saloniki charakteryzują się różnym układem i wielkością sal sprzedażowych. Naszym zadaniem jest takie dostosowanie i rozmieszczenie regałów, gablot, ekspozytorów, aby salonik był przestronny, a szukanie produktów wygodne i przejrzyste. W swoich pracach kierujemy się ergonomią, dlatego wydzielamy strefy zakupowe, np. spożywcza, prasowa, dla dzieci – Figle Migle, Party Deco, z akcesoriami GSM. Klient zainteresowany konkretnymi produktami widząc właściwą strefę od razu wie, gdzie kierować swoje kroki – mówi Małgorzata Czajewicz, menadżer ds. inwestycji w Pionie Saloników Kolportera.

W pierwszych sześciu miesiącach 2024 roku zoptymalizowano i zaaranżowano na nowo osiemnaście punktów Kolportera. Zmodernizowane zostały saloniki zlokalizowane w galeriach handlowych: Borek i Magnolia Park we Wrocławiu, Plaza w Toruniu, Silesia w Katowicach, Galaxy w Szczecinie, Galeria nad Jeziorem w Koninie, Carrefour w Tarnowskich Górach, Auchan w Mikołowie. Nowe oblicze mają także saloniki zlokalizowane w CH Bursztyn w Kaliszu, CH Kometa-Auchan w Toruniu, CH Kowale w Kowalach oraz DH w Międzyrzecu Podlaskim. Listę „saloników po liftingu” zamykają punkty zlokalizowane przy dyskontach i na ulicach handlowych w takich miastach, jak: Golub Dobrzyń (ul. Żeromskiego 13), Warszawa (ul. Wojciechowskiego 39), Piekary Śląskie (ul. M. Curie-Skłodowskiej 65A), Zwoleń (ul. Jana Pawła II) czy Chełm (ul. Lubelska 173 i ul. Lwowska 18B).

– Osiem punktów, które zmodernizowaliśmy w I półroczu 2024 roku, są realizowane w ramach projektu premium. Saloniki te są zlokalizowane w miejscach o dużym ruchu klientów i charakteryzują się wielkością, przestronną salą sprzedażową z nowoczesnymi, podświetlanymi meblami i ekspozytorami – dodaje M. Czajewicz.

Poza pracami nad optymalizacją saloników w pierwszych sześciu miesiącach br. na mapie sieci Kolportera pojawiło się siedem nowych punktów.

– Cały czas szukamy lokali, w których moglibyśmy stworzyć salonik. Kierując się zrównoważonym rozwojem sieci wybieramy nie tylko punkty znajdujące się w wielkich miastach, galeriach handlowych, ale i w skupiskach handlu czy w mniejszych miejscowościach. „Salonik dla Ciebie” – to nasze motto, którym kierujemy się w każdym obszarze prac nad naszą siecią – także w kwestiach związanych z lokalizacją. Nasze punkty mają znajdować się w miejscach łatwo dostępnych dla klienta, w pobliżu ciągów komunikacyjnych, w miejscach atrakcyjnych i często odwiedzanych przez klientów – zdradza Małgorzata Czajewicz. – W pierwszym półroczu otworzyliśmy siedem nowych saloników. Są one zlokalizowane w Gdańsku, Lublinie, Koninie, Krasnymstawie, Pobiedziskach, Staszowie i Zduńskiej Woli – wylicza.

– Rynek handlu cały czas się zmienia. Firmy zamykają się, przebranżawiają, rezygnują z części działalności, a ludzie, którzy są z nimi związani z niepewnością patrzą w przyszłość. Coraz więcej osób szuka bezpiecznego partnera biznesowego, takiego jak Kolporter – mówi Agnieszka Michta, kierownik Działu Umów w Pionie Saloników Prasowych Kolportera. – Jako firma oferujemy, skierowany do osób prowadzących lub chcących prowadzić własną działalność gospodarczą bezpieczny model współpracy. Jako nieliczni na rynku nie wymagamy wkładu własnego i nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat od ajentów. Ajent zostaje przeszkolony i otrzymuje od Kolportera w pełni wyposażony i zatowarowany salonik, w którym od razu może zacząć pracę. Nie musi martwić się o produkty ze starą akcyzą, zwroty i przeterminowane towary. O wszystko dbają pracownicy Kolportera, więc ajent nie ponosi żadnego ryzyka związanego z prowadzeniem działalności – dodaje A. Michta.

Szczegóły dotyczące współpracy z Kolporterem można znaleźć na stronie ajent.kolporter.com.pl.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.