Akcja Schweppes w salonikach
W sieci saloników Kolportera trwa akcja samplingowa, w której rozdawane są napoje marki Schweppes.
2024-08-23, 20:50

Schweppes uważany jest za prekursora napoi gazowanych. Napój został stworzony przez niemieckiego zegarmistrza i jubilera Johanna Jacoba Schweppe, który w 1783 roku opracował metodę nasycania napojów dwutlenkiem węgla. Dzięki połączeniu ekstraktu z owoców, cukru i chininy napoje mają niepowtarzalny, słodki smak z wyczuwalną nutą goryczy. Na polskim rynku dostępnych jest osiem wariantów smakowych napoju. W ofercie saloników Kolportera znajdują się dwa z nich – citrus mix (mieszanka smaków: pomarańcza, grapefruit i mandarynka) i mojito (połączenie limonki i mięty). I właśnie te są rozdawane klientom.

– Do końca września lub do wyczerpania zapasów w 300 punktach naszej sieci będzie trwać akcja samplingowa Schweppes. Aby otrzymać puszkę z napojem, o pojemności 0,33l, należy przyjść do wybranego saloniku i dokonać zakupu wybranych produktów. Mamy do rozdania 75000 puszek – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Dziale Marketingu Kolportera.

Akcje samplingowe w sieci Kolportera cieszą się coraz większym zainteresowaniem producentów, dostawców, a także agencji reklamowych.

– W ostatnim czasie zauważyliśmy, że spośród proponowanych przez nas narzędzi marketingowych, sampling cieszy się największą popularnością. Wiele osób zajmujących się promocją marki docenia możliwości i zalety samplingu. Jest on uznawany za efektywne narzędzie łączące komunikację z promocją sprzedażową i jednocześnie jeden z najskuteczniejszych sposobów przekazania bezpłatnych materiałów reklamowych konsumentom. Osoba dokonująca zakupu zostaje obdarowana gratisowym prezentem, co na starcie buduje pozytywne nastawienie do marki. Takie akcje mają wpływ na wzrost świadomości społeczeństwa o produkcie oraz budowanie jego wizerunku. To także magnes na nowych konsumentów, którzy wcześniej nie mieli styczności z marką czy produktem. Atutem samplingu jest to, że w salonikach można rozdawać nawet te produkty, które nie są w stałej ofercie sieci. Na swoim koncie mamy różne akcje z samplami niedostępnymi na co dzień w punktach Kolportera. Dzięki naszym akcjom klienci mogli je poznać i przetestować – dodaje A. Patek.

Dzięki wdrożonemu w saloniku systemowi informatycznemu akcje samplingowe można zorganizować nie tylko w całej sieci Kolportera, ale także we wskazanym regionie, a nawet w poszczególnych miejscowościach. Zleceniodawca ma do dyspozycji szeroki wachlarz kryteriów doboru grupy docelowej, dzięki którym może bardzo precyzyjnie określić, do kogo sampel ma trafić. Dodatkowym atutem jest bieżący monitoring akcji i analizy. Narzędzia te pozwalają na kontrolę promocji i wprowadzanie zmian w trakcie jej trwania.

– Pierwsze akcje samplingowe w naszej sieci zostały przeprowadzone blisko 30 lat temu. Mamy więc bogate doświadczenie we współpracy z firmami i to z różnych dziedzin, często niepowiązanych z działalnością saloniku. Naszym atutem jest lokalizacja saloników. Mapa sieci obejmuje cały kraj. Duże znaczenie ma również liczba obsługiwanych przez nas klientów. Rocznie zakupy w naszej sieci robi 37 mln ludzi – wylicza zalety Aleksandra Patek. – Dzięki autorskim rozwiązaniom systemowym, informatycznym i logistycznym umożliwiamy sprawną realizację zarówno akcji ogólnopolskiej, jak i lokalnej, ograniczonej do dowolnego obszaru. Dodatkowo zapewniamy wsparcie komunikacyjne – bezpośrednio w salonikach, ale także z wykorzystaniem naszych mediów – zapewnia Aleksandra Patek.

Szczegóły dotyczące akcji samplingowych można znaleźć na dedykowanej stronie – http://sampling.kolporter.com.pl. Zachęcamy do odwiedzin.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.