Mikołajkowe rabatobranie w salonikach
Mikołajki zbliżają się coraz większymi krokami. Tradycyjnie, jak co roku, klienci saloników Kolportera mogą liczyć na świąteczne rabaty z tej okazji.
2024-11-07, 12:22

– Promocje na zabawki wpisały się już na stałe w kalendarz naszych akcji rabatowych. Staramy się każdego roku zorganizować dwie o wydłużonych terminach. Pierwsza z nich związana jest z Dniem Dziecka, druga zaś z okresem mikołajkowo-świątecznym – mówi Natalia Haba, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Z naszych doświadczeń, popartych analizami sprzedaży, wynika, że klienci saloników lubią długie akcje promocyjne. Mogą wówczas zapoznać się z ofertą nie jednego, ale kilku saloników. Mając na względzie to, że mamy różnorodną ofertę, która różni się między salonikami idziemy klientom na rękę. Tegoroczna mikołajkowo-świąteczna akcja będzie trwać do końca 2024 roku lub do wyczerpania zapasów. Objęliśmy promocją wybrane produkty, które są najbardziej popularne wśród naszych klientów – dodaje Natalia Haba.

Oferta zabawek i produktów dla dzieci jest w salonikach Kolportera bardzo zróżnicowana. Mały klient w każdym punkcie znajdzie bogaty wybór tytułów prasowych i książkowych, figurek i kart kolekcjonerskich. Czekają na niego także zabawki ze słodyczami. W tym sezonie oferta dla dzieci obfituje w: breloki i maskotki TY, puzzle i karty marki Trefl, gry edukacyjne i quizy wydawnictwa Kangur, zabawki sensoryczne (slimy, neolina) oraz figurkowe, maskotki (np.: squishmallows, kapibara, długonogi kot, królik, ziemniak), zabawki licencjonowane, np.: Hot Wheels, L.O.L. Surprise, Psi Patrol, Stacyjkowo, Koci Domek Gabi.

– Staramy się tak dobierać produkty, aby każde dziecko, niezależnie od wieku i płci, znalazło w salonikach coś dla siebie. Na bieżąco śledzimy rynkowe trendy, popularność zabawek wśród dzieci i wybieramy te produkty, które naszym zdaniem sprawdzą się w naszej sieci – dodaje Natalia Haba.

W salonikach można znaleźć także produkty dla młodzieży. Dorośli chętnie dla swoich nastoletnich pociech wybierają produkty gamingowe.

– W ofercie mamy zarówno doładowania do gier i platform gamingowych, jak i karty przedpłacone. Bardzo często są one wykorzystywane przez graczy przy zakupie gier, dodatków do nich i rozszerzeń, ale oczywiście nie tylko. Dają one możliwość realizacji różnych transakcji w internecie – mówi Dariusz Sandecki, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.

Zachęcamy do wyszukania najbliższego saloniku (https://www.kolporter.com.pl/mapa_saloniki.php) i odwiedzenia go.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.