Większy komfort zakupów dla klientów
Sieć Saloników Kolportera dynamicznie się zmienia. W pierwszym kwartale 2025 roku uruchomiono pięć punktów w nowych lokalizacjach. Dodatkowo osiem już istniejących saloników zyskało nowy wizerunek, dostosowany do współczesnych standardów obsługi i komfortu zakupów.
2025-05-29, 13:43

Nowe punkty pojawiły się m.in. w galeriach handlowych, supermarketach oraz przy ruchliwych arteriach miejskich, dzięki czemu są łatwiej dostępne dla klientów. Powstały saloniki w Warszawie, Tarnowie, Wejherowie, Koronowie oraz Gorzowie Wielkopolskim. Modernizacją zostały objęte saloniki we Wrocławiu (przy ul. Powstańców Śląskich 73), Tarnowie (Szkotnik 1A), Małogoszczy (Osiedle 1 B), Opolu (Pl. Teatralny 13), Starym Mieście (ul. Ogrodowa 31A/35), Zielonej Górze (ul. Dąbrówki 5), Łęcznej (ul. Wierzbowa 7) i Poniatowej (ul. Brzozowa 5). Pracę w tych lokalizacjach objęły m.in. przebudowę wnętrz, zoptymalizowanie układu regałów i gablot produktowych oraz wymianę oświetlenia, co przekłada się na lepszą ekspozycję towaru i wygodniejsze poruszanie się po saloniku.

– Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, w której klient czuje się dobrze i może szybko znaleźć to, czego potrzebuje – mówi Małgorzata Czajewicz, menadżer ds. Inwestycji w Pionie Saloników Prasowych Kolportera. – Nowe saloniki to punkty bardziej przyjazne klientom. Dzięki odpowiedniemu ustawieniu regałów czy gablot i lepszemu oświetleniu zakupy są teraz nie tylko łatwiejsze, ale i przyjemniejsze. Stawiamy na funkcjonalność i estetykę, bo wiemy, że to ważne dla naszych odbiorców.

W odświeżonych i nowych punktach nie zabraknie szerokiego asortymentu prasy, książek, artykułów tytoniowych, leków OTC, zabawek, przekąsek, napojów i produktów impulsowych. W każdym saloniku znajduje się kolektura Lotto, można opłacić rachunki, nadać i odebrać przesyłkę kurierską, zarejestrować numer telefoniczny, kupić bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne, doładować telefon, grę lub platformę gamingową czy zaplanować podróż.

Kolporter nieustannie analizuje potrzeby klientów i dostosowuje ofertę, by zapewnić im kompleksową obsługę w jednym miejscu.

Saloniki Kolportera są obecne w całej Polsce i pozostają jednym z filarów sprzedaży prasy oraz artykułów codziennego użytku. Dzięki inwestycjom w rozwój i modernizację sieć potwierdza swoje zaangażowanie w jakość oraz nowoczesne podejście do handlu detalicznego.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.