Sieć Kolportera poszerzyła się o kolejne punkty
Drugi kwartał 2016 roku był bardzo owocny dla sieci Kolportera. W tym czasie firma uruchomiła aż trzydzieści siedem nowych punktów handlowych, w tym trzydzieści saloników prasowych i siedem salonów Top-Press. Pięć nowych punktów Top-Press zostało wyposażonych w strefę bistro Top Presso.
2016-06-23, 12:38

Drugi kwartał 2016 roku był bardzo owocny dla sieci Kolportera. W tym czasie firma uruchomiła aż trzydzieści siedem nowych punktów handlowych, w tym trzydzieści saloników prasowych i siedem salonów Top-Press. Pięć nowych punktów Top-Press zostało wyposażonych w strefę bistro Top Presso.

Na mapie saloników Kolportera pojawiły się punkty zlokalizowane w Chojnicach, Częstochowie, Dąbrówce, Gorlicach, Grudziądzu, Kaliszu, Katowicach, Krakowie, Krośnie, Lublinie, Mikołajkach, Myszyńcu, Nowym Sączu, Oświęcimiu, Pile, Poznaniu, Rawiczu, Redzie, Stalowej Woli, Szczecinie, Tarnobrzegu, Tczewie, Trzebnicy, Wałczu, Warszawie, Zambrowie i Zielonej Górze.

Nowe salony Top-Press powstały w Bielsku-Białej, Dąbrowie Tarnowskiej, Mielcu, Radzyniu Podlaskim, Szczecinie i Wrześni. Jedynie punkty w Mielcu i Wrześni nie zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.

– Koncepcja strefy bistro Top Presso jest przez nas cały czas rozwijana – zarówno jeśli chodzi o kolejne punkty, jak i asortyment. Testujemy nowe produkty, starając się jak najlepiej trafić w gusta klientów. Na pewno natomiast możemy już teraz powiedzieć, że koncepcja strefy bistro w salonie prasowym jest bardzo obiecującym kierunkiem rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aktualnie sieć Kolportera liczy 1027 punktów, w tym 822 saloniki prasowe i 205 salonów Top-Press. Dwanaście salonów Top-Press wyposażonych jest w strefę bistro Top Presso.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.