Saloniki Kolportera zachęcają klientów do rejestracji prepaidów
Już w ok. 1000 salonikach i salonach prasowych Kolportera można rejestrować karty prepaid największych operatorów telefonii komórkowej. Rejestrację kart prowadzi dodatkowo 450 punktów współpracujących ze spółką i korzystających z terminali wielofunkcyjnych Kolportera.
2016-11-21, 10:17

Już w ok. 1000 salonikach i salonach prasowych Kolportera można rejestrować karty prepaid największych operatorów telefonii komórkowej. Rejestrację kart prowadzi dodatkowo 450 punktów współpracujących ze spółką i korzystających z terminali wielofunkcyjnych Kolportera.

Właściciele prepaidów mają czas na ich rejestrację tylko do końca stycznia 2017 r. Taki obowiązek nałożyła na nich tzw. „ustawa antyterrorystyczna”, przyjęta w lipcu przez Sejm. Według szacunków operatorów karty, które muszą być zarejestrowane są obecnie wykorzystywane w ponad 23. milionach różnego rodzaju urządzeń. Jeśli do końca stycznia ich właściciele nie zadbają o rejestrację mogą zostać nieprzyjemnie zaskoczeni – wszystkie „anonimowe” prepaidy zostaną dezaktywowane. Wszyscy operatorzy GSM w Polsce zobowiązani zostali do wyłączenia swoich niezarejestrowanych kart SIM 1 lutego 2017 roku.

– Na razie nie obserwujemy wzmożonego ruchu, związanego z rejestracją kart. Szacujemy, że najwięcej właścicieli prepaidów będzie je rejestrować w styczniu 2017 r. Jesteśmy przygotowani na wzmożony ruch w tym okresie, chociaż oczywiście zachęcamy wszystkich by nie czekali do ostatniego momentu. W sieci saloników i salonów prasowych nasi sprzedawcy już teraz informują klientów, że warto odpowiednio wcześnie dokonać rejestracji, by uniknąć później kolejek. Wszystkie osoby kupujące doładowania są informowane o obowiązku, wynikającym z ustawy, a następnie proponujemy im zarejestrowanie karty „od ręki” – cała procedura trwa bardzo krótko – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Rejestracji może dokonać każda osoba, która ukończyła 13 rok życia. Jeśli numer należy do młodszej osoby, wtedy powinien on być zarejestrowany na jednego z rodziców lub opiekunów prawnych. Do zarejestrowania karty wystarczy dokument tożsamości – dowód osobisty lub paszport. Sprzedawcy należy podać numer i serię dokumentu, imię i nazwisko oraz numer PESEL. Dane trafiają bezpośrednio do bazy operatora, a numer karty prepaid zostaje przypisany do rejestrującej osoby.

– Co istotne, podczas rejestracji w naszej sieci właściciel korzysta z wszystkich bonusów, jakie oferują najwięksi operatorzy, m. in. Orange, Plus, T-Mobile i Play. To przede wszystkim duże pakiety darmowych minut oraz dodatkowe pakiety internetowe – mówi Dariusz Materek.

Oprócz własnej sieci Kolporter oferuje usługę rejestracji kart również w wybranych punktach partnerskich, korzystających z terminali, należących do spółki. Ich ilość stale rośnie, docelowo usługę rejestracji będzie oferować kilka tysięcy punktów. Wielofunkcyjne terminale Kolportera umożliwiają również m. in. sprzedaż doładowań, przyjmowanie płatności kartą, a także realizację płatności rachunków. Korzystający z nich klienci mogą również płacić kartami w walucie innej niż polska (DCC) lub pobrać za pośrednictwem karty gotówkę, tak jak w bankomacie (Cash Back).

Wszystkie punkty, w których można zarejestrować kartę oznaczone są plakatem.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.