Kolporter oferuje producentom możliwość wydawania nagród
Kolporter rozwija w swojej sieci saloników i salonów prasowych usługę redempcji, czyli wydawania nagród w różnego rodzaju konkursach. – To ciekawa propozycja zarówno dla naszych klientów, jak i dostawców – oceniają przedstawiciele spółki.
2017-01-10, 14:30

Kolporter rozwija w swojej sieci saloników i salonów prasowych usługę redempcji, czyli wydawania nagród w różnego rodzaju konkursach. – To ciekawa propozycja zarówno dla naszych klientów, jak i dostawców – oceniają przedstawiciele spółki.

Sieć saloników i salonów prasowych była już w wykorzystywana jako centra odbioru nagród m.in. przez PepsiCo, T-Mobile, Nestle, Plusa, Ferrero, Lubellę, Lajkonika Snacks oraz producentów wyrobów tytoniowych. W ubiegłym roku w punktach Kolportera wydano w sumie blisko 600 tysięcy nagród w różnego rodzaju konkursach i akcjach promocyjnych.

– W tym roku planujemy dość intensywnie rozwijać różnego rodzaju możliwości promocyjne, oferowane naszym kontrahentom, w tym także redempcję. Ta forma wsparcia akcji i konkursów, organizowanych przez producentów, cieszy się sporym zainteresowaniem, ponieważ pozwala na znaczne ograniczenie kosztów logistycznych. Cały proces dystrybucji nagród bierzemy na siebie, a z uwagi na skalę naszej sieci – blisko 1 000 punktów w całej Polsce – jesteśmy w stanie realizować nawet największe programy promocyjne – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Kolporterze. Jego zdaniem wykorzystanie sieci saloników i salonów prasowych do wydawania nagród pozwala organizatorowi konkursu na ograniczenie kosztów logistycznych co najmniej kilkukrotnie.

– Cały czas rozwijamy system informatyczny, pozwalający na realizację również bardziej skomplikowanych akcji, związanych np. z realizację kodów, generowanych z systemów organizatora promocji czy łączących kilka etapów zdobywania nagród. Przykładowo – w 2016  roku w naszych salonikach i salonach organizowaliśmy akcję, w której klient za zakup trzech wybranych napojów PepsiCo otrzymywał drukowany przez nas unikalny kod, uprawniający do odebrania biletu wstępu do jednego z trzech JuraParków. W ciągu dwóch miesięcy wydaliśmy ponad 15 tysięcy tego typu kodów – dodaje Piotr Lech. – Program był atrakcyjny nie tylko dla dostawcy, ale także dla naszych klientów, cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.

System informatyczny pozwala na codzienną analizę stanów magazynowych w poszczególnych salonikach, a w przypadku wyczerpania nagród w danym punkcie na ich szybkie uzupełnienie. Umożliwia także wydawanie jako nagrody towaru znajdującego się w ofercie saloniku  i drukowanie unikatowych, dedykowanych dla danej akcji kodów, voucherów, biletów.

Równolegle z ofertą wydawania nagród w swojej sieci Kolporter realizuje także dla dostawców i producentów programy samplingowe, polegające na dystrybucji materiałów reklamowych lub próbek towarów klientom. W ramach tego rodzaju programów promocyjnych w ubiegłym roku w salonikach i salonach prasowych Kolportera wydano ponad pół miliona katalogów i ulotek oraz 500 tysięcy różnego rodzaju produktów.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.