Blackhawk Network wyróżnia Kolportera
Kolporter – jako jedyna polska firma – został nominowany do międzynarodowej nagrody, przyznawanej przez największego na świecie dystrybutora kart podarunkowych – firmę Blackhawk Network. Kolporter został doceniony za działania marketingowe i handlowe, popularyzujące w Polsce karty podarunkowe. Nominacje i nagrody wręczono podczas konferencji, która odbyła się w dniach 7-8 marca br. w Londynie.
2017-03-13, 09:57

Kolporter – jako jedyna polska firma – został nominowany do międzynarodowej nagrody, przyznawanej przez największego na świecie dystrybutora kart podarunkowych –  firmę  Blackhawk Network. Kolporter został doceniony za działania marketingowe i handlowe, popularyzujące w Polsce karty podarunkowe. Nominacje i nagrody wręczono podczas konferencji, która odbyła się w dniach 7-8 marca br. w Londynie.

Amerykańska firma Blackhawk Network jest największym na świecie integratorem i dostawcą rozwiązań do sprzedaży kart podarunkowych i elektronicznych kodów do gier. Działa w ponad 60 krajach.

Konferencja „Blackhawk Network Europen Summity” to doroczne spotkanie największych na świecie emitentów i sprzedawców kart podarunkowych. W tym roku w siódmym już z kolei spotkaniu wzięło udział ponad 190 uczestników z Europy i Stanów Zjednoczonych. Pierwszego dnia międzynarodowe jury rozstrzygnęło konkurs w 5 kategoriach. Wśród czterech firm nominowanych w kategorii „Best Industry Achievement” (za najlepszą ekspozycję i marketing) znalazły się Tesco UK, Carrefour Belgia, Kolporter Polska i Albert Hejn Holandia. Zwycięzcami okazali się Belgowie.

– Już samo znalezienie się w gronie firm nominowanych do tej nagrody uważam za ogromne wyróżnienie. Jesteśmy jedyną firmą z Polski, która w całej historii konferencji Blackhawk Network otrzymała taką nominację – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

– Kategoria kart podarunkowych i elektronicznych kodów gamingowych jest ciągle jeszcze w Polsce kategorią rozwijającą się. Obserwując rynki Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych widzimy jednak ogromny potencjał w tych produktach. Na pewno będziemy rozwijać naszą ofertę w tym zakresie  – mówi Anna Sołkiewicz z Biura Handlowego Kolportera.

W salonikach i salonach prasowych Kolportera można kupić karty podarunkowe i gamingowe m. in. takich firm jak:  Google, Microsoft, Zalando, Douglas. Spółka jest w trakcie poszerzania oferty tej kategorii produktów o kolejne marki.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.