Słuchawki Kinder w salonikach Kolportera
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki „Kinder® 40 tys. nagród do słuchania”. W ramach akcji rozdawane są słuchawki z wizerunkiem postaci z bajek o Minionkach.
2017-05-25, 14:37

Słuchawki można odbierać do 14 lipca br. w 500 salonikach Kolportera zlokalizowanych na terenie całego kraju. Na fanów bajki czeka 40 tysięcy nagród. Zasady otrzymania jednej z nich są proste. Wystarczy zebrać opakowania po produktach Kinder objętych promocją i przynieść je do wybranego saloniku prasowego. Każdy klient, który przyniesie 15 opakowań otrzyma małe słuchawki, większe wydawane są na podstawie 25 opakowań.

W promocji biorą udział opakowania po produktach: Kinder Mleczna Kanapka, Kinder Maxi King, Kinder Pingui Choco, Kinder Pingui Cocco, Kinder Pingui Caramel, zawierające informacje o promocji i wizerunki postaci z filmu „Gru, Dru i Minionki”.

– Akcja „Kinder® 40 tys. nagród do słuchania” to kolejny przykład redempcji, czyli systemowego wydawania nagród, organizowanego w naszej sieci. Cieszy nas fakt, że coraz więcej firm dostrzega naszą sieć jako kanał dystrybucji nagród w różnych programach konsumenckich. Od ponad 20 lat oferujemy taką usługę i kompleksowo zajmujemy się jej przeprowadzeniem. W sumie na koncie mamy już ponad 150 akcji, a ilość wydanych w naszych salonikach nagród to ponad 7,3 miliona. Obecnie w naszej sieci przeprowadzane są równolegle dwie ogólnopolskie akcje konsumenckie – „Kinder® 40 tys. nagród do słuchania” i „Bilety do JuraParków” – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.