Kolporter z doładowaniami Steam
Saloniki prasowe Kolportera poszerzyły swoją ofertę o doładowania do platformy Steam – najpopularniejszego na świecie serwisu cyfrowej dystrybucji gier.
2017-06-12, 10:06

To dobra wiadomość dla wszystkich miłośników gier – od połowy maja br. w sieci saloników Kolportera można kupować doładowania do Steam w czterech nominałach: 22 zł (równowartość 5 euro), 44 zł (równowartość 10 euro), 88 zł (równowartość 20 euro) i 110 zł (równowartość 25 euro).

– Ponieważ wszystkie transakcje na platformie rozliczane są w euro, niezbędne było zastosowanie przelicznika, odpowiadającego średniej wartości tej waluty. Jesteśmy przekonani, że możliwość zakupu doładowań Steam w naszej sieci będzie sporym ułatwieniem dla graczy, zwłaszcza młodszych, nie posiadających jeszcze konta i kart płatniczych – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Steam to obecnie największa na świecie platforma internetowa dla fanów gier komputerowych. Umożliwia m.in. zakup, pobranie i instalację na komputerze gry, wybranej z ponad 6 000 produkcji z całego świata. Gracze mogą kupować zarówno najbardziej hitowe tytuły, jak i gry niszowe, przygotowywane przez niezależnych producentów. Łączna liczna użytkowników Steam na świecie to ok. 140 milionów osób, w tym ponad 4 miliony Polaków.

Polska wersja platformy została uruchomiona w 2006 r., do dziś nasi gracze kupili za pośrednictwem Steama  w sumie ok. 90 milionów gier. Przeciętnie poświęcali na granie 90 minut każdego dnia.

– Te dane wyraźnie pokazują jaki potencjał mają produkty gamingowe. Dlatego już od kilku lat nie tylko uważnie obserwujemy ten segment rynku, ale także staramy się rozwijać naszą ofertę w tym właśnie kierunku. Przypomnę, że w salonikach mamy już m.in. doładowania do konsol oraz wybranych gier, karty Google Play i Paysafecard. Te produkty mają bardzo dobrą dynamikę sprzedaży, z roku na rok widzimy jak rośnie ich popularność. Staramy się zresztą mieć w tym swój aktywny udział. W marcu, jako jedyna polska firma, zostaliśmy nominowani do międzynarodowej nagrody, przyznawanej przez firmę  Blackhawk Network, właśnie za działania marketingowe i handlowe popularyzujące w Polsce produkty gamingowe i karty podarunkowe – dodaje Dariusz Materek.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.