Kolporter rozwija ofertę dla miłośników gier
Kolporter poszerzył w swojej sieci ofertę produktów dla miłośników gier i wprowadza doładowania do platformy Origin.
2017-07-19, 12:59

Kolporter poszerzył w swojej sieci ofertę produktów dla miłośników gier i wprowadza doładowania do platformy Origin.

Origin to internetowe centrum dystrybucji jednego z największych na świecie producentów gier – firmy Electronic Arts. Na tej platformie, będącej jednocześnie sklepem z grami w wersji cyfrowej, użytkownicy mogą znaleźć m.in. takie hity jak „Battlefield”, „FIFA”, „Need for Speed”, „Star Wars” czy „Sims”.  Na całym świecie z platformy korzysta ok. 50 mln graczy.

W salonikach Kolportera dostępne są doładowania do Origin w czterech nominałach – 50, 60, 100 i 120 zł. Dzięki nim gracze mogą doładowywać swoje konta na platformie i kupować wybrane tytuły.

Doładowania Origin to kolejny produkt w sieci Kolportera, przeznaczony specjalnie dla miłośników gier. W salonikach od połowy maja są także dostępne doładowania do platformy Steam – najpopularniejszego na świecie serwisu cyfrowej dystrybucji gier, z ofertą ponad 6 tys. tytułów. W punktach sprzedaży Kolportera można kupować doładowania do Steam w czterech nominałach: 22 zł (równowartość 5 euro), 44 zł (równowartość 10 euro), 88 zł (równowartość 20 euro) i 110 zł (równowartość 25 euro).

Oprócz tego gracze mogą kupować doładowania do Battle.net – platformy do gry wieloosobowej firmy Blizzard Entertainment, producenta takich hitów jak m.in. „World of Warcraft”, „StarCraft” czy „Diablo”. 

–  Popularność szeroko rozumianych produktów gamingowych zdecydowanie rośnie, staramy się więc aby nasza oferta dla graczy była maksymalnie szeroka. Poza doładowaniami do platform cyfrowej dystrybucji gier wprowadzamy też produkty związane z poszczególnymi tytułami – np. doładowania do gry „League of Legends”. W ofercie naszych saloników mamy również doładowania do konsol Xbox i Playstation, czy wykorzystywane również przez graczy karty przedpłacone Paysafecard i Google Play – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Zainteresowanie tą częścią naszej oferty jest spore, rynek szeroko rozumianych gier komputerowych ma imponującą dynamikę rozwoju. Na pewno będziemy starali się wprowadzać kolejne produkty, poszukiwane i wykorzystywane przez graczy.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.