Kolporter z certyfikatem „Życzliwa Firma”
Kolporter został wyróżniony godłem „Życzliwa Firma”, nadawanym przez Polski Program Jakości Obsługi. Ten certyfikat przyznawany jest firmom, które politykę prokliencką, uważają za jeden z głównych filarów swojej działalności.
2017-08-11, 11:36

Polski Program Jakości Obsługi od 10 lat pomaga konsumentom wybierać firmy, które troszczą się o jakość obsługi klienta. Laureaci wyłaniani są na podstawie analizy opinii na temat firmy, opublikowanych przez realnych klientów w portalu jakoscobslugi.pl, a także na podstawie badań prowadzonych metodą „tajemniczego klienta”. Ocenie podlegają tylko firmy, które aktywnie uczestniczą w dialogu z konsumentami oraz są zainteresowane podnoszeniem standardów obsługi.

Raz w roku głosy konsumenckie są podsumowywane i na ich podstawie wyliczany jest ogólnopolski wskaźnik jakości obsługi i wskaźnik dla poszczególnych branż. W wyniku podsumowania nagradzane są firmy, które pozytywnie wyróżniają się na tle swojej branży.

– Od ponad 27 lat dbamy o jakość obsługi naszych klientów i świadczonych przez nas usług. Cieszy nas to, że konsumenci darzą nas zaufaniem i wysoko oceniają naszą działalność. To wyróżnienie jest dla nas bardzo ważne, bo zdajemy sobie sprawę z tego, że Polacy stają się coraz bardziej wymagającymi klientami i sprostać ich oczekiwaniom nie jest łatwo. Staramy się by nasze punkty były na „wyciągnięcie ręki”, a zakupy w nich odbywały się w komfortowych warunkach, przy miłej i kompetentnej obsłudze. To wyróżnienie z jednej strony dowodzi tego, że nasze działania i ustawiczne podnoszenie poprzeczki w standardach obsługi są doceniane przez naszych klientów. Z drugiej zaś strony jest dla nas motywacją do dalszej pracy i podnoszenia jakości obsługi – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
ZAŁĄCZNIKI
certyfikat.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.