Kolporter liderem dostawców prasy do stacji paliw
Kolporter współpracuje już z blisko 65% stacji paliw, znajdujących się na terenie Polski i należących do koncernów paliwowych i sieci sprzedaży.
2017-09-11, 10:57

Według danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego, w I półroczu 2017 roku w Polsce znajdowały się 3894 stacje paliw, należących do polskich i zagranicznych koncernów naftowych, a także sieci sklepowych. Kolporter dostarcza prasę aż do 2490 z nich.

– Rynek naftowy w Polsce zmienia się. Coraz więcej właścicieli stacji paliw zauważa korzyści z posiadania w ofercie prasy. Na przestrzeni dwóch lat ilość stacji, obsługiwanych przez Kolportera wzrosła o 54 punkty. W 2015 roku Kolporter dostarczał prasę do 2436 stacji, w 2016 roku już do 2485, a obecnie prasę dowozimy do 2490 punktów – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aż o 13 nowych punktów, w porównaniu z 2015 rokiem, poszerzyła się sieć dystrybucyjna obsługiwana przez Oddział Warszawski Kolportera. Siedem stacji dołączyło do sieci Oddziału Zielonogórskiego, 6 do Oddziału Gdańskiego, a po 5 do Oddziału Kieleckiego, Łódzkiego i Opolskiego. Wzrost o 3 stacje odnotowano w Oddziale Białostockim, Koszalińskim i Szczecińskim. Najmniejszym przyrostem cieszą się Oddział Wrocławski – 2 stacje, Oddział Olsztyński i Poznański – po 1 punkcie.

– Zmiany na rynku naftowym wpływają nie tylko na wielkość, ale i wizerunek naszej sieci kolportażowej. Cały czas rozwijamy naszą ofertę w tym segmencie. To bardzo interesujący kanał dystrybucji prasy. Co ciekawe, jeśli spojrzymy na preferencje zakupowe to na stacjach paliw klienci najczęściej kupują czasopisma kobiece. Na drugim miejscu są tytuły społeczno-polityczne, a na trzecim – prasa motoryzacyjna – mówi Dariusz Materek.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.