Mastercard i Kolporter premiują płatności kartami
Już od 4 listopada klienci saloników Kolportera mogą korzystać ze specjalnego programu promocyjnego „Mastercard priceless specials”, prowadzonego przez firmę Mastercard. Za płatności kartami Mastercard i Maestro zarejestrowanymi w programie kupujący są dodatkowo premiowani punktami, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody.
2017-11-06, 11:08

Za każde wydane 5 zł w salonie Kolporter, klient uczestniczący w „Mastercard priceless specials” otrzymuje 3 punkty (podczas każdej transakcji kartą zarejestrowaną w programie). Uzbierane punkty klient wymienia na nagrody lub vouchery zakupowe, które dostępne są w katalogu nagród programu (https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualna/katalog/). Punkty można zdobywać tylko podczas zakupów, nie są naliczane np. za przelewy między rachunkami czy wypłaty gotówkowe.

Zbieranie punktów klient może rozpocząć po otrzymaniu lub aktywacji w programie dowolnej karty Mastercard lub Maestro wydanej przez jeden z banków współpracujących z programem „Mastercard priceless specials”. Karty tego typu wydają: Alior Bank, Bank BPS, BOŚ Bank, Deutsche Bank, BZ WBK, Getin Bank, Lion's Bank, mBank S.A., Noble Bank, PKO Bank Polski, Raiffeisen Polbank, T-Mobile Usługi Bankowe. Od momentu zarejestrowania karty płatniczej w „Mastercard priceless specials” punkty doliczane są automatycznie do konta klienta po każdej bezgotówkowej transakcji, dokonanej za pomocą zarejestrowanej w programie karty w sklepach lub innych punktach handlowo-usługowych będących partnerami programu.

Oprócz sieci saloników Kolportera klienci mogą zbierać punkty za płatności w kilkudziesięciu innych sieciach handlowych i usługowych czy sklepach internetowych, m. in. Carrefour, Decathlon, Douglas, Levis, Merlin.pl, Vistula, Wojas, Wólczanka.

– Mamy nadzieję, że ten program przypadnie do gustu naszym klientom i wpłynie na wzrost ilości transakcji realizowanych przy użyciu kart płatniczych. Bardzo istotna, z naszego punktu widzenia, jest pełna automatyzacja procesu zbierania punktów – nie wymaga ona żadnych dodatkowych czynności ani ze strony sprzedawcy ani ze strony kupującego. Po prostu klient jest automatycznie nagradzany punktami za to, że aktywnie korzysta z karty płatniczej. A uzbierane w dowolnym przedziale czasowym punkty może wymieniać na atrakcyjne nagrody: od biletów do kina i voucherów na zakupy, przez podróże, sport i multimedia, aż po akcesoria kuchenne i zabawki dla dzieci – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Kolporter zarządza największą w kraju siecią saloników i salonów prasowych. To ponad 900 punktów sprzedaży, oferujących blisko 700 produktów. Saloniki Kolportera notują rocznie ok. 70 mln transakcji, średnio ponad 15% z nich opłacanych jest przy użyciu kart płatniczych.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.