Świąteczna akcja marki KAMIS w salonikach Kolportera
„Poczuj, że są święta” – promocja konsumencka o takiej nazwie ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera.
2017-11-08, 12:39

Do 15 stycznia 2018 roku w 350 punktach sieci Kolportera można odbierać kolorowe puszki na pierniki i świąteczne łakocie sygnowane logo KAMIS. Warunkiem otrzymania puszki jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) produktów marki KAMIS na kwotę minimum 15 złotych. Promocją objęte są wyłącznie paragony za zakupy dokonane w terminie od 2 listopada do 31 grudnia 2017 roku. Na miłośników marki Kamis w salonikach Kolportera czeka aż 27 000 puszek.

W kolekcji znalazły się trzy rodzaje puszek. Różnią się one od siebie kolorem, napisem i przede wszystkim grafiką. Na fanów prostego designu czeka biała puszka z delikatnymi, niejako muśniętymi pędzlem choinkami. Dzieciakom spodobać się może puszka zielona, z obrazkiem, który namalowałoby każdy z nich. Bardziej wymagającym klientom, którzy lubią, gdy na grafice „coś się dzieje” do gustu przypadnie puszka czarna.

– Akcja Kamis, która właśnie wystartowała w naszej sieci jest kolejnym przykładem redempcji, czyli systemowego wydawania nagród. Cieszy nas fakt, że coraz więcej producentów produktów FMCG, wydawców, a także agencji reklamowych działających na ich zlecenie zwraca uwagę na naszą sieć i dostrzega walory takiego kanału dystrybucji nagród. Programy konsumenckie tego typu realizujemy od przeszło 20 lat i z roku na rok cieszą się one coraz większym zainteresowaniem nie tylko zleceniodawców, ale przede wszystkim naszych klientów. Łącznie na koncie mamy około 170 kompleksowo przeprowadzonych akcji, a ilość wydanych w naszych salonikach nagród przekroczyła już 7,6 miliona – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
ZAŁĄCZNIKI
plakat_kamis.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.